Marzo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har en del data som blir lagret på arbeids stasjonen. Bla bilder osv. Dette ønsker jeg å foreta sikkerhetskopier av jevnlig til en server jeg har i nettverket. Har som regel pleid å bare kopiere de nye mappene osv. Men synes nå denne metoden begynner å bli så tung. Finnes det noen freeware programmer som egner seg til dette formålet? Må væe enkelt å bruke..! Maz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Et lite tips; sett opp WinRAR til å kjøre i "scheduled tasks" under windows. Bare sett WinRAR til å pakke til stasjonen du vil ha det lagret på, og voila; du har en backup som er pakket, og klar til brenning, men recovery og mulighet for å teste alle filene Bruker det på mail og favoritter, og har 1 søtt lite RAR-arkiv med alle filer, og det kjøres automagisk på de tidspunkt du har angitt Endret 16. mars 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
plumbo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 sett opp en backuprutine som kjører så ofte du bestemmer ved hjelp av windows backup som er innebygget i windows. du finner den i accessories - system tools Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå