LarsP Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hmm.. Det så litt "Heavy Metal" ut! .... Me LIKE! Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Når kommer Athlon64 hovedkortene til å tilby sånn "sett ned hastigheten på cpu og vifte når den ikke brukes" greie? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Når kommer Athlon64 hovedkortene til å tilby sånn "sett ned hastigheten på cpu og vifte når den ikke brukes" greie? Det gjør de alt, det kalles Cool 'n' quiet og funker meget fint. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ikke noe og si på fargekombinasjon og bundle (akkurat som fargen har så mye og si ) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Virker meget lovende. Noen dager siden jeg leste testen av chipsettet. Man savner alltids noe i et chipset, men her var det ekstremt lite å savne, omtrent perfekt design i alle ledd. Kortet Chaintech leverer hadde jo også et glimrende 7.1 kort bundlet. En betydelig ting jeg savnet i nForce3 250 var PCI lås? Hadde håpet å få det på et splitter nytt chipsett for A64. Men det er mulig jeg så feil. Ellers virket det jo som en drøm. Blir spennende å høre hva som blir så bra med dette chipsettet på S939. (ref test linken lenger opp i tråden) Endret 17. mars 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Virker meget lovende. Noen dager siden jeg leste testen av chipsettet. Man savner alltids noe i et chipset, men her var det ekstremt lite å savne, omtrent perfekt design i alle ledd. Kortet Chaintech leverer hadde jo også et glimrende 7.1 kort bundlet. En betydelig ting jeg savnet i nForce3 250 var PCI lås? Hadde håpet å få det på et splitter nytt chipsett for A64. Men det er mulig jeg så feil. Ellers virket det jo som en drøm. Blir spennende å høre hva som blir så bra med dette chipsettet på S939. (ref test linken lenger opp i tråden) nforce3 250 har både pci og agp lås. Det jeg ikke liker med dette kortet er dette RadEX pisset, har alltids nok støy fra før av. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Virker meget lovende. Noen dager siden jeg leste testen av chipsettet. Man savner alltids noe i et chipset, men her var det ekstremt lite å savne, omtrent perfekt design i alle ledd. Kortet Chaintech leverer hadde jo også et glimrende 7.1 kort bundlet. En betydelig ting jeg savnet i nForce3 250 var PCI lås? Hadde håpet å få det på et splitter nytt chipsett for A64. Men det er mulig jeg så feil. Ellers virket det jo som en drøm. Blir spennende å høre hva som blir så bra med dette chipsettet på S939. (ref test linken lenger opp i tråden) nforce3 250 har både pci og agp lås. Det jeg ikke liker med dette kortet er dette RadEX pisset, har alltids nok støy fra før av. Headpipes, ikke vifter...... Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Virker fortsatt som skjermkoret kommer i veien for minnebrikkene... kult med gullfargene på kortet da. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Virker meget lovende. Noen dager siden jeg leste testen av chipsettet. Man savner alltids noe i et chipset, men her var det ekstremt lite å savne, omtrent perfekt design i alle ledd. Kortet Chaintech leverer hadde jo også et glimrende 7.1 kort bundlet. En betydelig ting jeg savnet i nForce3 250 var PCI lås? Hadde håpet å få det på et splitter nytt chipsett for A64. Men det er mulig jeg så feil. Ellers virket det jo som en drøm. Blir spennende å høre hva som blir så bra med dette chipsettet på S939. (ref test linken lenger opp i tråden) nforce3 250 har både pci og agp lås. Det jeg ikke liker med dette kortet er dette RadEX pisset, har alltids nok støy fra før av. Headpipes, ikke vifter...... http://www.hardocp.com/image.html?image=MT...EZfMV85X2wuanBn "while not excessively loud, the RadEX intake fan could be heard over quieter system fans but it does move a good amount of air through the duct." http://www.hardocp.com/article.html?art=NTUz Samme opplegg på 250 kortet er det ikke? Radex => http://www.chaintechusa.com/tw/images/Prod.../Radex_spec.asp Endret 17. mars 2004 av b0nna Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 høy nille faktor over chaintech sin bundle bare så det er sagt. nesten verre er det med bios oppdateringer etter hva jeg har hørt... Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) høy nille faktor over chaintech sin bundle bare så det er sagt. nesten verre er det med bios oppdateringer etter hva jeg har hørt... min bundle er av høy kvalitet,både ledninger og kort til&med klistremerke som man kan velge å ha på der mus tastatur usb inngangen (grøn=mus/lilla tastatur osv), er av solid plast ,ikke bare vanlig klistremerke. Endret 13. juni 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå