data-smurf Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 kult da.... jeg kjøper ny pc til høsten jeg Lenke til kommentar
waffen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hjemme pc testet nettopp to 9800XT og FX 5950 Ultra. FX'en låg litt framme, men når de tok på antialiansing og antistropisk filtering ledet Ati'en igjen. I tillegg fungerer Doom 3 best på nVidia kort, mens Half Life 2 går best på ati kort. Det er ditt valg, men jeg liker best Ati, så jeg ville valgt det. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hvordan er støyforholdet mellom de to? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har et 9800Pro kort, og det er nesten ikke noe lyd fra vifta.. Minimalt.. Boxed Intel kj0ler braaker mer, for aa si det saann.. ATI har helt klart best bildekvalitet.. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Spar en del penger på å kjøpe pro kortet, så satser du på bra ram og klokker til xt Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 ikke kjøp ennå snart kommer det nye kort som er bedre fra begge levrandøran, men viss du skal ha noen av dem så kjøp redeon det er bedre og billigere Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 syns det blir så feil når alle seier at de ikkje har noke å seie når du kjøper noke, fordi det alltid kjem noke nytt. Hallo?, det ER noke å hente når du har tenkt å kjøpe rett før nye kort kommer, det er jo rein idioti å ikkje vente! Nye kort gjer til at gamle synker, enkelt å greitt. Det er alltid sånn at toppmodellane ligge på rundt 4500-5000kr når de kjem ut, og då må nødvendigvis dei gamle toppmodellane ned i pris, i lag med resten av dei gamle korta. Lenke til kommentar
MagMan Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kjøpte Asus 9800XT, tenkte jeg skulle vente til slutten av April siden de nye kortene kommer, men siden jeg fikk det får 2000kr. kunne jeg ikke si nei Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvor fikk du det kortet for 2k ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå