el-asso Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Har prøvd å komme inn på flere webshopper, bla. Komplett, MPX, PS Data, men får ikke kontakt med noen av dem. Andre som opplever det samme ? Endret 16. mars 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ikke noen problemer og komme inn på de her.... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Merksnodig Vi finner ikke "www.komplett.no", men jeg kan poste her. Edit: Nå virka det plutselig. Endret 16. mars 2004 av el-asso Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Sannsynligvis din ISP som har hatt feil på noe utstyr. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Sannsynligvis din ISP som har hatt feil på noe utstyr. Var bare så merkelig at jeg kom inn på hw.no men ikke på diverse andre steder. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Sannsynligvis din ISP som har hatt feil på noe utstyr. Var bare så merkelig at jeg kom inn på hw.no men ikke på diverse andre steder. Dette er ganske vanlig og skyldes enten feil å utstyr hos ISP eller feil på deler av det norske stamnettet. Lenke til kommentar
HuGo_ Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 spørs hvor du bor ... er nok mest sannsynlig din ISP.. har det samme problemet her med telefonica... sliter med noen sider.. komplett funker vaffal da.. menneh ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå