Joachim_F Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er du skuffet over kanselleringen av Sam & Max 2? Kanskje dette vil hjelpe: Revolution jobber med etterfølgeren til det som av mange regnes som deres beste eventyrspill noensinne. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 yay! Jeg som allerede har lastet det ned for å atter en gang prøve å komme meg gjennom det.. so far so good.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Glimrende! Er ikke en oppfølger til Den Lengste Reisen også på vei? Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Glimrende! Er ikke en oppfølger til Den Lengste Reisen også på vei? Stemmer: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=16432 Lenke til kommentar
texaco Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 woho! lurer på hvordan historien er... joey som tilslutt blir koblet opp mot datamaskinen blir ond? Lenke til kommentar
RobertFoster Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Tjohei..Leste det på ei fransk side for ei stund sia..SUPERNYHET!! Skal bli spennende å se hva revolution får til nå.. Jeg er også stor fan av Broken sword spillene..Syns 3'ern var et fantastisk spill,men ikke så bra som 1'ern og 2'ern..Dette mye pågrunn av 3D grafikken.. Jeg mener ikke at grafikken var dårlig,syns de løste det mye bedre enn lucasarts gjorde med Monkey Island (også en serie jeg er STOR fan av). Men, man taper litt av den følelsen man sitter med når man spiller et adventure-spill. Håper de klarer det bedre neste gang. Jeg mener at adventurespill bør være i 2D..Kall meg gjerne gammeldags, men de 3D adventure-spillene jeg har spillt har manglet noe.. Hva syns dere? 3D grafikk er selvsagt fint, men jeg liker å styre med musa, og jeg liker "låste kamera".. Lurer på om jeg er alene om den!? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Adventure spill gjør seg best i 2D, så det er ikke bare du som er gammeldags Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg