KriB Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 fikk en strålende idè igjen...hvorfor må et legokabinett være så klassisk.. og da tenker jeg ikke på deseign, men det at alt er så innelukket.. hva med å montere hele greia slik at det ser ut som et fly? Ufattelig kult! lego er et allsidi produkt...smart han som fant opp Jepp, det er derfor de er milliardærer. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hei Har bygget et legokabinett over en stund nå, og lurte på hva dere synes om den, eventuelt hva som kan gjøres med den..? Kabinett ikke bry dere om kabelrotet, eller den dårlig lakkingen, da dette bare er midlertidlig.. Skulle ikke malt det. Mye finere med originale legofarger.. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 lego er et allsidi produkt...smart han som fant opp Jepp, det er derfor de er milliardærer. De holder på å gå med syke underskudd mann.. Hvordan kan du si sånt. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Virkelig? Sist jeg hørte noe om lego så var det at det gikk så det griner. Trodde ikke at Lego kom til å gå av moten.... Jaja, tida flyr og ting er ikke som de en gang var. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 ikke bry dere om kabelrotet, eller den dårlig lakkingen, da dette bare er midlertidlig.. Skulle du forandre noe eller?? Jeg likte forresten det "tilfeldige farger" like godt/bedre, enn det lakka Lego kab ruler, keep up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå