Gå til innhold

Geil 1GB PC3200 Kit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Golden Dragon kommer du lengst med, hvor mye kommer litt an på hvor mye spenning hk'et kan gi dem, men det er en del lengre.

Kan kjøre mine Golden Dragon på 2-2-2-5 210mhz 3v.

Sikkert høyere, men har ikke prøvd.

Dette var jo absolutt ikke imponerende i det hele tatt. Med 3v trodde jeg hvertfall at en ville nå høyere enn 210MHz.. :thumbdown:

--

Tommy H

Lenke til kommentar
226mhz (452 effektivt) med 2-2-2-6 på et msi hk er ikke dårlig...

Btw, det er 2 stk. 256mb brikker, kjører i dual...

Det endrer jo hele saken. 210MHz er jo ikke noe å rope hurra for. 226MHz høres bedre ut. Er dette også med 3v?

--

Tommy H

Lenke til kommentar
Tommy,

GD vil jeg tro liker spenning godt. Ta en voltmod og gi dem godt over 3v. :mrgreen:

Hehe, regna med du ville stikke nesa di borti denne posten :)

Er fortsatt usikker på hva jeg skal kjøpe - må uansett få bytta hovedkortet før jeg tar noen voltmod ;)

--

Tommy H

Lenke til kommentar
Ja, 3v.

Uff, derfor jeg ikke kan kjøre mine på bedre enn 2-2-3-5... Har ikke prøvet å endre den siste (5) noe, vet ikke om det vil gi noe bedre ytelse. Øke eller minke?

Kjører de på 2.8V nå, mobo kan ikke gi mer...

Hvor varme er de ved 3 volt? Mange brikker som trenger aktiv kjøling ved slike voltstyrker. Og hvordan er 3.3 v railen din?

Lenke til kommentar
Ja, 3v.

Uff, derfor jeg ikke kan kjøre mine på bedre enn 2-2-3-5... Har ikke prøvet å endre den siste (5) noe, vet ikke om det vil gi noe bedre ytelse. Øke eller minke?

Kjører de på 2.8V nå, mobo kan ikke gi mer...

Hvor varme er de ved 3 volt? Mange brikker som trenger aktiv kjøling ved slike voltstyrker. Og hvordan er 3.3 v railen din?

Brikkene blir ikke varme i det hele tatt, det er såpass at man kan ta på dem uten at det gjør vondt.

Hovedkortet går egentlig bare til 2,7 så jeg voltmoddet litt og 3,3 railen sies å være på 3,45 av PcAlert4 (msi-ting), noe jeg ikke stoler helt på.

Jeg klarte heller ikke å kjøre på 2-2-2-5 før på 3v, ble med 2-2-3-5 da.

Tviler på at det går å senke 5'ern, men selv om du gjør det tror jeg det vil gi minimalt utslag på ytelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...