gisleiver Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Hvordan kan jeg overklokke mitt Creative AGP 3D Blas.Geforse2 MX 32 MB skjermkort. Er det stor efekt av å overklokke det? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Last ned Powerstrip eller Rivatuner og kjør i vei. Tror ikke du kommer til å få veldig mye ut av det, men du kan jo prøve... Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Altså, man merker da forskjell når man overklokker GF2MX. Anbefaler RivaTuner. Flott program. Det har faktisk innebygget nvrefresh_fix! Så du slipper å installere den lille fixen separat. Bruker RivaTuner selv, og har overklokket mitt Creative GeForce2 GTS; Core 200 @ 220MHz, Memory 333 @ 380MHz. Kortet klarer ikke mere med standard kjøling.. opplevde diverse tull når jeg kjørte Core @ 221MHz. Prøvde å kjøre minnet på 386MHz (ettersom det er neste hakk faktisk), men det ville den heller ikke.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 hihi.. fikk min geforce2 gts opp i 240/400 med powerstrip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå