Gå til innhold

farcry og ut2004

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe meg farcry og ut2004 snart,og det er på tide at spill begynner og komme på dvd.

jeg var litt bekymret at de spillene skulle komme på cd rom,men så på akersmic der hadde de bilde av coveret til både farcry og ut2004 og det står dvd-rom på de.

så i usa at ut2004 kom ut på 6 cd'er og det er jo utrulig at folk i usa enda ikke har fått jeg dvd-rom.

når som endel spill kommer ut på dvd kunne de ha lagt med bonus matriale som hvordan spillet ble laget og masse annet kult,som man får når man kjøper konsoll spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er fint at spillene ENDELIG begynner å komme på DVD.

Er jo mange år siden de sa at NÅ skal vi prøve å få lagt spillene på DVD, men så skjedde det ikke.

Ser ut som om jeg må skaffe meg en DVD-Brenner til sommern eller i høst :)

Lenke til kommentar

Er flere spill som har blitt releaset på DVD før men det har ikke lønnet seg ofte for selgerne.. men det er fint å se at du kan velge imellom å kjøpe spillet på dvd eller på cd. Det er noe drøyt å måtte gå igjennom 6 CD'r for å installere et spill, da er det like greit med en DVD version :)

Lenke til kommentar

Det er i det hele tatt ganske latterlig at spill på over en CD ikke kommer på DVD istedet. Jeg mener - har det gått ann å kjøpe en ferdig PC de siste tre årene som ikke har blitt solgt med DVD? Det betyr at tilogmed mor og far som har handlet PC på Elkjip har DVD spiller.

Kanskje jeg nå også må oppgradere min trusty 'ol Creative Encode spiller hehe

Lenke til kommentar

jeg husker på begynnelsen av 90 tallet da disketter var veldig vanlig så,kom cd-rom stasjoner og de var veldig dyre husker jeg.

så kom spill som rebel assult som selgte noe helt utrolig 1,5 millioner copyer,og den kom ut kun på cd-rom.en cd-rom på den tiden kostet rundt 2500kr da.det trenger og komme spill som som tvinger spessielt folk i usa til og oppgradere fra cd-rom til dvd-rom.

jeg tror at både doom3 og half-life2 kommer kun ut på dvd,det vil hjelpe ganske mye på at dvd-rom blir det nye standarderen på pc spill.

Lenke til kommentar
Litt OT, men hadde ikke Baldurs Gate en versjon som på DVD?

Yeppp du har så rett, har det liggende et eller annet sted her.. mener det var Packerd Bell som leverte det med sine PCr en gang i tiden. Mulig du også fikk kjøpt det.. det var iaf genialt kosa meg mye med det den sommern .)

Lenke til kommentar
Husker min far kjøpte en P2-450mhz som tilogmed hadde DVD-spiller.. og fikk med BattleZone 2 på DVD. Det er vel snakk om 5-6 år siden..

Jepp, husker jeg var med i Club Compaq da jeg kjøpte min Presario 5296 (450mhz P3)

De hadde alle spillene i en oem versjon på DVD så dette er ikke noe nytt akkuratt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...