Wabby Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Imorgen drar jeg til CeBIT og har ikke helt klart å finne ut av hva jeg skal se Fikk beskjed om å studere hallene skikklig da man garrant ikke klarer å få med seg alt og. Håper dere kan klare å gi meg noen Freshe forslag ( http://www.cebit.de ), skal studere hallene på jobb imorgen før jeg drar . *gleder meg sykt* Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Høyhøy! Sounds like fun! Du er vel tilfeldigvis ikke NITH-student? De arrangerer i hvert fall turer til cebit. Hvis det er noe jeg ville fått med meg så er det: Main focus Hall 6: Applications software for small and medium-sized enterprises, Open Source Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Tror dette er "once in a lifetime" situasjon, bare prøv å få med deg mest mulig!!! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Tror dette er "once in a lifetime" situasjon, bare prøv å få med deg mest mulig!!! Hvorfor "once in a lifetime"? Har vært der 4 ganger jeg og har ikke tenkt å slutte... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Hehe, du får se om du ser meg der nede En anbefaling: Se på hallene 2, 21, 22, 23. Det er der mesteparten av "PC"-hardware-firmaene holder til Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Hehe, du får se om du ser meg der nede En anbefaling: Se på hallene 2, 21, 22, 23. Det er der mesteparten av "PC"-hardware-firmaene holder til Kansje jeg finner deg der nede da Får studere hallene litt til nå. Har også fått ordnet meg et kamera *phew*, Mitt gammle gikk jo rett vest for litt siden. LOOMY: Nope, er ikke noe stundent pr dags dato. Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Koooolt, Hvor mye koster billetten ? Endret 16. mars 2004 av Aireal Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Koooolt,Hvor mye koster billetten ? Det vet jeg ikke... Betaler ikke en krone for turen... Kansje DesertGlow vet... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Koooolt,Hvor mye koster billetten ? Det vet jeg ikke... Betaler ikke en krone for turen... Kansje DesertGlow vet... Inn på CeBIT? Ikke sikker, jeg har pressebillett, men jeg tror det ligger på ca 600 kroner. Forøvrig så er det nok ikke inngnagsbilletten som er dyrest. Det å finne seg et sted å sove der nede nå til en brukbar pris er ikke bare lett. Det samme gjelder flyreise (hvis man foretrekker å reise på den måten). Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 16. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2004 Studenter betaler 30 eller 35 euro tror jeg det var. For en dag vel og merke. Rundt 300kr vertfall.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Her kommer bildene jeg tok fra CeBIT 2004 http://home.online.no/~wabby/CeBIT%202003/page_01.htm Bli ikke så mange bilder da jeg gikk tom for strøm og hadde glemt laderen Og ikke bry dere om 2003 , rører litt med årstall noenganger... Endret 23. mars 2004 av Wabby Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Stilig at du legger ut bilder, men har du mulighet til å resize bildene en liten smule? Det kan fort bli litt mye for dem av oss som ikke er velsignet med bredbåndslinjer.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Stilig at du legger ut bilder, men har du mulighet til å resize bildene en liten smule? Det kan fort bli litt mye for dem av oss som ikke er velsignet med bredbåndslinjer.. Kan lage en utgave der de er 640x480 BRB Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Mye kule bilder! Men hva gjorde den bilen der? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Skikkelig bra, jeg må ta en tur bort der en gang! Btw, de siste bildene på side 4 og bildene på side 5 virket ikke (error 404). Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Kan bare quote en danske som har hvert der di 3 siste åra... i jsut loove cebit ... only place you can go into a halle.... and see ENDLESS different types of keyboards ... and then the next halle have ... MORE keyboards then next halle have ..... cabinets !!! WOOT !! trust me guys, unless you have some real need to go there, you ownt' get much out of it. And by things to do, i mean meetings with developers and the likes and yeah been there the last 3 years... same experience for me every time Endret 23. mars 2004 av taz Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 UPDATE Her er CeBIT bildene i 2 utgaver Full size: http://home.online.no/~wabby/CeBIT%202003/page_01.htm 640x480 http://home.online.no/~wabby/CeBIT/page_01.htm Hemmligheten bak CeBIT er ikke selve Messa, men Ølteltet som rommet 3000 folk. Skal love deg at vi ble fulle der PS: Alle bildene er på plass nå Enjoy! Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 konge med bildene karen ! takk fra mange av oss ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Peent Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Mange rå bilder der Wabby Virker som om det var endel fokusering på cademods og Barebone der nede. Vannavkjøling og Shuttle cluster Er nesten slik at jeg har lyst på en tur neste år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå