HKRoed Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei! Prøver å få satt opp min Nokia 7650 som modem til Laptoppen uten hell. Har noen andre fått til dette? Jeg har fulgt det som står her: http://telenormobil.no/kundeservice/teknis.../gprs/nokia7650 men når jeg skal ringe opp, står det bare "Ringer opp *98#.... Tips ønskes! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det er dialup med *99# for å åpne gprs'en . Ikke 98 . Virker hos meg med Netcom og 7210 . ... Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Skrev feil. Har ringt opp med *99# hele tiden. :-) Hva er riktige innstillinger på mobilen? Endret 16. mars 2004 av SpritHansi Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Oppsett i min 7210 , antar at det ikke er veldig ulikt å finne menyene/instillingene på 7650 . Meny- Tilkopling GPRS gprs tilkopling=ved behov Modem instillinger for gprs aktivt tilgangspunkt = netcom pc alis netcom pc gprs tilgangspunkt=internet.netcom.no Når jeg sender *99# via modemdriver enten via ir eller usb kabel kopler den seg opp til internet.netcom.no Antar du må finne de tilsvarende tilgangspunktene hos telenor så skal det funke . ............ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå