f_Cannon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Finner mine filer som jeg har på HDD min med dette programet, men programet vil ikke la mei få mine filer som jeg TRENGER. Det er BARE Easy(my ass)Recover som finner filene mine, siden det er en TRAIL får jeg ikke overført til min andre HDD. Må ha hele programet, da må jeg kjøpe hele D...en. Finnes det et annet program som funker med en NTFS HDD ??? Er Desperat her jeg sitt Endret 16. mars 2004 av f_Cannon Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Tror ikke du finner freeware som gjenoppretter filene dine... Har leitet en del etter dette selv, men uten positivt resultat. Easy Recovery er et bra program som er verdt de få dollarene du må ut med. Ellers kan jeg nevne alternativer som: - GetDataBack for NTFS - Stellar Phoenix - R-Studio 2.0 Også bare legge til at tråden din er feilpostet. Dette har vel ingenting med hardware å gjøre? Er en egen Software Section på forumet. MVH Lars Endret 16. mars 2004 av Amphipod Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ingen ting av brukbar recovery sw er gratis . Som regel har man demo/trial versjon man kan teste for å se om filer kan restores . Deretter kjøper man lisens via internett og laster ned fullversjon. Her er en bra en til : Getdataback PS! Det er en fat versjon og en ntfs versjon http://www.runtime.org 79$ Tror denne er rimeligere enn Easy Recovery ,har den selv og den suger . ............ Lenke til kommentar
f_Cannon Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) GetDataBack Fy Fanden å bra, nå gåre som fanden her....... takker syar2003 Endret 16. mars 2004 av f_Cannon Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Tenkte meg det .. Good luck!!!! ..... Lenke til kommentar
f_Cannon Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Takker takker !!! Så jævlig glad. Skakke gi rekk folk no mer å tenke på, eller hjelpe meg på eii stund. Trure blir en øl snart je, før jeg kvellærn !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå