Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Se topic. Edit: Allerede fått svar Endret 15. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 min gode nikkor.. med tanke på post counten din så burde du ha vist bedre.. man bruker selvsagt våtslipepapir til denne jobben. sørg for å legge papiret på en helt plan flate. et speil, vindu eller annet lignende funker. viktig å fjerne papirlappene under sandpapiret, teip det fast på valgte flate, så heller du litt vann på slipepapiret. deretter kan du gå i gang med slipingen. husk: dette tar lang tid. begyn med 800 korning, så beveger du deg vidre til 1200 så vidre til 2000. det skader ikke å gå helt opp til 3200 mens du eri gang, men det er ikke helt lett å få tak i slipepair med over 1200 korning. i allefall ikke på vanelige bygg foretninger. mulig chlas har det. håper dette hjalp deg litt. -demogorgon Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 biltema har det meste av slike slipe papir. og jeg fikk til dette: med 1000grit papir. (begynte på 300) -diablito- Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 hvordan fikk du den finishen med 1000? jeg bruker 1200, og er ikke i nærheten en gang.. jeg fikk tak i 3200 igjennom et verksted en gang, og da fikk jeg mirror shine i kobberkjølern min, men den finnishen med 1000 da gitt.. u-rettferdig.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Takk for svar begge to Da venter jeg litt med det tror jeg, troddet det var ferdig på 1,2,3 nesten jeg..men men.. Demogorgon: Jeg vet ikke alt, selv om jeg kanskje har en litt høy post count Edit: Ja den var uber smooth Hvorfor gidder ikke Thermaltake og ta seg betalt for og gjøre det, når viftene deres er så dyre... Men jaja.. Edit2: Når jeg ser på det bildet, hvor mye sank temp'en før og etter du gjorde det der? Endret 15. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 brukte 4 timer på det.... men trikset er å gå i en retning, ikke i sirkler. altså frem å tilbake i samme reting mens du holder blokken samme vei hele tiden.. (husker ikke hvor jeg lærte det men det virker MYE bedre enn sirkel pussing) Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Nikkor: jammen det er f*en skjæra meg greit! (noen summet meg inn i øret at det er derfor vi har forumet..) diablito: jeg sliper aldri i sirkler med mindre det er veldig dype hakk i det jeg sliper. da sliper jeg i sirkler med 160-300 papir. men alt over 400 må man bruke systematisk og langtrekkelig gnikking og gnukking på. tips: for å få den lille eksta finnishen, bruk rødsprit på allerede brukt papir: da får du en mye bedre finnish. duger hvis man ikke har tillgang på 2000 papir. edit: tak foresten en bedre kikk på bildet, og finnishen var ikke så utolig blank.. synes det var speilfinnish på den til og begyne med jeg.. men det er ikke det? Endret 15. mars 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) hmz, bilde er overeksponert, slik som kruset egentlig ser ut er reflektert i kobberet Endret 15. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå