Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det skulle slippes en ny demo kalt "the boat" nå på mandag, noen som vet noe om tidspunktet ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Blir nok ikke flere demoer dessverre. Du får smøre deg med tålmodighet og vente på fullversjonen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Joda, det kommer en MP-demo når spillet er lansert.... Men det er jo egentlig for seint, da har jeg allerede kjøpt spillet... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Det er vel neste torsdag (25) spillet kommer ut? Hørt at det kommer på DVD plate, pga størrelsen på spillet Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Argh. Har matte prøve på Fredag. Og lønning kommer ikke før den første April. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Det er vel neste torsdag (25) spillet kommer ut?Hørt at det kommer på DVD plate, pga størrelsen på spillet stemmer det. spelet krever 4 gb instal. (datoen stemmer også) Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Det er vel neste torsdag (25) spillet kommer ut?Hørt at det kommer på DVD plate, pga størrelsen på spillet stemmer det. spelet krever 4 gb instal. (datoen stemmer også) Du får se litt nøyere, det står 26. mars. ;-) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det sto 25. i går... det er eg og heilt sikker på at det gjorde. kan du forklare det TST? er det eit komplott mot meg, sånn at eg skal virke dom eller noko sånt? Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hehe, neida, her er det ikke noe komplott. Det var egentlig ment som en spøk fordi vi hadde bommet med én dag. Jeg rettet opp, og mente bare å be deg sjekke på nytt, men så ordla jeg meg litt galt slik at det kom feil ut. Beklager. :-) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Hehe, neida, her er det ikke noe komplott. Det var egentlig ment som en spøk fordi vi hadde bommet med én dag. Jeg rettet opp, og mente bare å be deg sjekke på nytt, men så ordla jeg meg litt galt slik at det kom feil ut. Beklager. :-) du er tilgitt, men eg sender deg regninga frå psykologen min, tenk å utsette meg for noko sånt. *edit: gamesmix har release datoen den 25. Endret 18. mars 2004 av ttt Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Det er vel neste torsdag (25) spillet kommer ut?Hørt at det kommer på DVD plate, pga størrelsen på spillet stemmer det. spelet krever 4 gb instal. (datoen stemmer også) Mystisk.. tar visst bare 3 her Lenke til kommentar
F*** a duck Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 litt tris å høre sitter å spiller hele j det r konge, gled dere. har ikke hatt en så bra spilloplevelse siden HL. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Men spillet er litt vanskelig i SP. (Import) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 spillet er på 3,4Gb eller noe. men install er bare 3GB. det er forde man kan velge å installere på fransk eller engelsk. derfor er den så stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå