Master Casemod Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har akkurat fått ny data og hvis man har sett inni der så erre big mess av kabler overalt.. kunne trengt litt tips til åssen jeg får bedre orden Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 kabel strømper. fås nesten overalt.. sjekk på digital impuls les guidene på ok.no Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Eller så kan du jo gjøre som meg, feste kablene til rammen i kabinettet med strips, pent er det ikke, men det duger... Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Angående IDE kabler. disse er ofte breie og stygge i kabinetet og tar mye plass og får det til å se rotete ut. Det har jeg en løsning på. ikke avansert og det er en lignende guide på OK.no Du Trenger: * Ide kabel * Skarttynn kniv* * Teip Du legger ide kabelen på bordet, tar frem en kniv og skjærer en 2mm i mellom ledene. når du har gjort det tar du og tar tomelen gjennom et av hullene og drar fingeren nedover slik at den blir løs. slik forsetter du til alle er løse. Da snurrer u kabelen rundt til en slaks tau og teiper rundt og rundt. Du har nå fått en rund ide kabel Lenke til kommentar
adyton Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Angående IDE kabler. disse er ofte breie og stygge i kabinetet og tar mye plass og får det til å se rotete ut. Det har jeg en løsning på. ikke avansert og det er en lignende guide på OK.no Du Trenger: * Ide kabel * Skarttynn kniv* * Teip Du legger ide kabelen på bordet, tar frem en kniv og skjærer en 2mm i mellom ledene. når du har gjort det tar du og tar tomelen gjennom et av hullene og drar fingeren nedover slik at den blir løs. slik forsetter du til alle er løse. Da snurrer u kabelen rundt til en slaks tau og teiper rundt og rundt. Du har nå fått en rund ide kabel Funker bra på de gamle kablene med 40 ledere, men er ikke det vanskelig på kabler med 80 ledere? Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ÅJODA seff gjør det det. det e bare litt arbeid. gjorde d me en 80 leder i dag Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 IDE kablene blir veldig stive etter den "behandlingen" da Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Ja. men da dingler de ikke rundt i kabinettet. er fornøyd med mit resultat. teipet det med en orange checked baggage fra sas. så det ser stilig ut og. skulle posta et bilde da. håper du prøver dette o hellige master casemod nr 200 innlegg Endret 16. mars 2004 av tep0sen Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) må si at dette med å kutte opp lederne i en 80leders ide kabel funker fint. men du trenger ikke å kutte opp alle, slik at d bare er single tråder igjen. jeg kuttet de opp med remser på ca 0,75cm og la de oppå hverandre for så å stripse dem på noen punkter. tror jeg fulgte en guide her på ok.no visst jeg ikke husker helt feil ? edit: http://www.overklokking.no/guides/rundkabelmod/index.html innlegg nr. 100! Endret 17. mars 2004 av Krabba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå