Gå til innhold

Geforce 4 ti 4600 mot Aopen geforce fx 5800


Anbefalte innlegg

Heizan jeg fant ut at det var feil på mitt grafikkorte Asus v8460 geforce 4 ti 4600 deluxe det var det kraftigste grafikk korte på market når jeg kjøpte det til 4500 kr.

Jeg sende det inn og de fant ut at det var feil på det, De sende meg AOpen geforce fx 5800 til bake men hvar det hvert det er ikke så førnøyd med det grafikk korte. Hvis du hvet om jeg ble lurt da så skriv det in :thumbs:

Endret av Aadna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville krevd pengene tilbake.

 

I følge loven kan du kreve at du får samme produkt, eller pengene tilbake. Da kan du få de 4500kr tilbake, også punge ut 2000kr for radeon 9800kr, så sitter du igjen med 2500kr til overs.

 

Husk!

 

hvis det er noe kritisk galt med Ford'en din, kan ikke bilselgern gi deg en volkswagon i stedet for...

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar
Ville krevd pengene tilbake.

 

I følge loven kan du kreve at du får samme produkt, eller pengene tilbake. Da kan du få de 4500kr tilbake, også punge ut 2000kr for radeon 9800kr, så sitter du igjen med 2500kr til overs.

 

Husk!

 

hvis det er noe kritisk galt med Ford'en din, kan ikke bilselgern gi deg en volkswagon i stedet for...

Nå er jo disse kortene av samme firma, og fx5800 kortet yter også endel bedre.

Så sjansen for at han får noe annet blir mer en ønskedrøm.

 

Btw: ville heller hatt en volkswagen enn en ford. ;)

Endret av Citizenx
Lenke til kommentar
Ville krevd pengene tilbake.

 

I følge loven kan du kreve at du får samme produkt, eller pengene tilbake. Da kan du få de 4500kr tilbake, også punge ut 2000kr for radeon 9800kr, så sitter du igjen med 2500kr til overs.

 

Husk!

 

hvis det er noe kritisk galt med Ford'en din, kan ikke bilselgern gi deg en volkswagon i stedet for...

Desverre så er det slik at bedrifter har litt rettigheter de også. De kan kreve å tilby/levere et like bra eller bedre produkt enn det som var defekt. Den tankegangen som du beskriver her er nok ingen realitet bortsett fra i "Forbrukernes drømmeverden". :p

 

Det blir også litt drøyt å bruke bileksempelet. Tenk hvis du har en -02 Ford, dynamoen går i stykker, og du blir tilbudt en -04 modell med bedre "specs". Hva ville du gjort?

Lenke til kommentar
Nå er jo disse kortene av samme firma

Gamle kortet er Asus, det nye er Aopen.

 

Ville persolig aldri handlet Aopen. Og hvem er det som egentlig sier at 5800 er bedre enn 4600? Det er testet i forskjellige hardware hjemmesider, men disse representerer ikke Nvidia.

 

Tenk hvis kjøpern vil ha 4600 og ikke vil ha 5800 av personlige grunner? da kan ikke forhandleren kreve at han får noe annet som "passer dem".

Lenke til kommentar
Nå er jo disse kortene av samme firma

Gamle kortet er Asus, det nye er Aopen.

 

Ville persolig aldri handlet Aopen. Og hvem er det som egentlig sier at 5800 er bedre enn 4600? Det er testet i forskjellige hardware hjemmesider, men disse representerer ikke Nvidia.

Tenkte mer: nvidia vs nvidia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...