Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes selve oppsettet var ok, dvs standard.

det var en fargesprakende side og jeg synes ikke at det ble så veldig vellykket.

jeg vil om ikke starte på nytt så hvertfall begrense antall farger til du behersker flere forskjellige.

litt stor tekststørrelse og kanskje

Lenke til kommentar

Beklager likte ikke den siden der spesielt godt (ennå).

- Menyfonter skal ikke være mindre enn brødtekstfonter.

- Barcodes? :dontgetit: . Fargen på den og logen hadde alt for stor kontrast i forhold til resten.

- Footer bør gjøres tynnere.

- Fargevalg. :thumbdown:

Jeg synes egentlig at du burde begynne på nytt. Sorry.

Edit:

Hold deg til maks tre grunnfarger som passer sammen. Det ble en litt "Jeg er rød, hvit og blå, og er nordmann"-side...

:lol:

Endret av the_lynx
Lenke til kommentar

Hot damn! :wow:

Where to begin.. :s

1. Den gule logoen (F'en) og ikke minst strekkoden passer så ikke inn i resten av fargene at det er skummelt! :scared:

2. Ellers var fargevalget tragisk (sorry, truth hurts). Rødt, hvitt of blått er kanskje bra på flagget, men på nettet egner det seg ikke (ikke i kombinasjon veffal)

3. Menyen var litt kjedelig, men den duger om ikke annet.

4. Lorem Ipsum! http://www.lipsum.com

5. Grå bakgrunn i innholdet matcher ikke med fargekombinasjonen ellers.

6. Padding! I tekstfeltene! 2-3px hadde gjort seg.

7. Footeren gir masse rotete informasjon på størrelse med en gjennomsnittlig overskrift. org.nr, telefonnummer, postbokser og andre duppeditter og tallkombinasjoner er ekstremt rotete saker. Gi denslags info en egen side!

Karakter: 1 av 6 Jam's

1.gif

Hot tip of the day: Start over!

Lenke til kommentar

Trur nok jeg vil endre på en del ting ja...

Men er det noen som har noen tips om hvilke farger jeg kan bytte ut på banneren:

Hvit bytte med:

Blå bytte med:

Rød bytte med:

Ville gjerne ha grå bakgrunn, så om noen kunne fine noe som passet hadde det vært kjempe bra :D

Takk for alle tips sålangt :thumbup:

Lenke til kommentar

det er ikke det som er poenget med å designe websider. du må prøve deg litt frem redusere antall farger på siden, se om du finner noe som ser stilig ut. om du mener du ikke helt har kontroll på farger som passer sammen bør du gjerne ta en titt innom http://colormatch.dk til å begynne med. så prøver du med et nytt fargeoppsett. lykke til!

Lenke til kommentar

yrjan: siden var ikke god, rett og slett. Beklager.

Noe sier meg at du har ett produkt du har ambisjoner om å selge osv. right? Vel, med mindre du har sinnsvakt mye fritid til å lære deg godt webdesign /mye prøving og feiling), så fpreslår jeg at du setter litt penger i en skikkelig side, fra en som har erfaring :) bare ett forsalg.

Ps. Mikka :p

Lenke til kommentar
yrjan: siden var ikke god, rett og slett. Beklager.

Noe sier meg at du har ett produkt du har ambisjoner om å selge osv. right? Vel, med mindre du har sinnsvakt mye fritid til å lære deg godt webdesign /mye prøving og feiling), så fpreslår jeg at du setter litt penger i en skikkelig side, fra en som har erfaring :) bare ett forsalg.

Ps. Mikka :p

Trur jeg kanskje prøver en gang til selv får jeg ber noen lage en... vi får se...

Jeg har følgene programvare:

Photoshop

Front Page 2000

Swish

Namo webeditor 3

Corel Draw

Jeg lurte på hvilke av disse programmene burde jeg bruke (hvis det er noen i det hele tatt :cry: ) og til hva?

Takker :)

Lenke til kommentar

Mitt tips er;

- PhotoShop

- EditPlus (evt Notepad)

Det tar ikke spes lang tid å lære seg HTML og CSS godt nok til å lage websider, jeg har puslet i under en uke nå og mekket denne;

L I N K

PoleCat har drevet på litt lenger og laget denne;

L I N K

Det er mitt beste tips.. FrontPage funker jo, men koden blir suckysucky og da kommer problemet med at brukergrupper som ikke bruker Internet Explorer blir utelatt.. :blush:

Lenke til kommentar
siden din minnet meg om en emballasje.. ala en oljekanne eller noe slikt.. :)

:laugh: Morsomt, men fakta! :yes:

- noengang hørt om fargevalg?

- er det et norsk flagg i "header" :dontgetit:

- overdrevet copyright-tekst

- drop shadow i meny :no:

Det er på ingen måte det værste jeg har sett, men at det var litt lavt nivå på denne, er det ingen tvil om. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...