Gå til innhold

Gothic II - bruke runer som paladin

Anbefalte innlegg

Er level 20 paladin og har nettopp knerta den første dragen. Har fått et par runer som jeg ikke klarer å bruke "Magic circle too low" får jeg. Fikk til og med den ene av en paladin i khorins. Hvordan stiger en paladin i magi`nivå? Alle folk jeg har snakka med til nå trener opp mana nivået og ikke magic circle. Noe jeg har missa her?

Ser for meg noen tøffe Paladinspells jeg kan få bruk for men det er vel bare å drømme?

MazeKing

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
såvidt jeg har lest (i div. walkthrough) kan ikke paladins bruke runer til å kaste spells...bare scrolls..mulig jeg husker feil.

Det finnes da paladin runes? Den ene knighten som passer på porten til valley of mines har vel en rune of heal light wounds eller no.

Jeg er ikke sikker men, jeg trur ikke paladins trener opp magic circles.

To get spells, ask to receive a Rune from Albrech after joining their

holy order. Alternatively, you can just use runes you find. I recommend

this, because each Rune you get from Albrech costs 5 LP. You can just

find runes of Holy Light, Greater Healing, and Destroy Evil.

Lenke til kommentar

Ah, vet ikke egentlig, har ikke spilt lengre enn at jeg holder på med oppdrag for handlesmennene i Khorinis for å bli citizen. Ikke valgt guild enda.

Latterlige er at jeg må levere 6 ulveskinn til Bosper, har funnet 5 ulver og skinna dem, men klarer IKKE å finne flere!! Drepte haugevis av ulver før jeg dro til Khorinis såklart, men de er jo borte vekk nå. Har alltid endt opp med å vandre for langt unna byen, bli drept horribelt fort, og quitta spillet i frustrasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...