trondbue Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har hatt problemer med min T300 det siste halv året omtrent. Problemet er at dekningen forsvinner stadig vekk, uansett om det funker får alle andre. Den slo seg i tilegg av og på når den måtte føle det får godt. Det var også probelmer med å motta og sende sms av og til. Vært på verksted to ganger for det samme (tredde gang nå). Var først på verksted i slutten av oktober, dette hjalp ingen ting. Sendte den derfor inn igjen i midten av november. Etter det virket den bra i 1 - 2 måneder før den begynte med det samme. Jeg sendte den derfor inn for 2 uker siden og sa jeg ville ha en ny mobil pga. alle problemene. Jeg fikk svar fra dem i dag. De hadde et tilbud fra de som hadde reklamasjon på min mobil om at jeg kunne få en T230 men at jeg da måtte betale 970 kroner. Dette er jeg ikke villig da dette er en dårligere telefon en min T300. Hva har jeg rett til her? Mobilen bla kjøpt i Januar i fjor får rett over 2000 kroner uten abbonoment. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Sett at telefon ble kjøpt etter 1. juli 2002 så er den nye forbrukerkjøpsloven som gjelder. Har varen hvert inne for samme feil to ganger og er inne for tredje gang kan kunde kreve heving eller omlevering. Etter kjøpsloven kan det kreves omlevering med en gang, men dette er ofte forbundet med høye kostander for selger og dermed skjer nokså sjelden tror jeg. Når det gjelder tilbudet til butikken. Jeg tror ikke at T230 er dårligere, men jeg holder meg i andre sjikter enn den er ment for så jeg husker hverken speksene for T300 eller T230. Dersom T230 koster mindre enn det T300 kostet når du kjøpte så skal du selvfølgelig ikke betale mer. Da skal du ha mellomlegget tilbake. Ved reklamsjon skal begge parter levere tilbake det de har fått. I dette tilfellet får butikken din telefon,lader osv og du får pengene dine. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Har prøvd videre denne uken men blir bare sendt frem og tilbake mellom Sony Ericsson Customer Care og butikken. Customer care sier butikken må ringe dem, mens bustikken sier jeg må ringe customer care. Butikken hadde vært i kontak med Customer care og fikk da beskjed om at jeg mått ringe dem, når jeg ringte fikk jeg beskjed om at butikken måtte ringe. Skal ta noen telefoner på Mandag å prøve å bli ferdig med dette. Har ligge der inne i en måned nå. Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Det er forhandleren som skal snakke med SonyEricsson CC for deg...Og du har krav på en swap telefon fra SE og skal ikke betale for det med mindre feilen ikke er en fabrikasjonsfeil.. Endret 29. mars 2004 av Mobildude Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Fikk en T230 i posten i dag uten å ha hørt noe mer fra de. Sa klart og tydelig i fra om at jeg IKKE ville ha en T230, men når lå den her i posten. Tror ikke jeg gidder å krangle mer med de. Vurderer heller å selge den som jeg fikk. Hvor mye kan jeg få for en ny Sony Ericsson T230 som liger i eske? Plastiken er ikke tatt av på noen ting, men esken er åpnet for å sjekke om det var noen papirer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå