Gå til innhold

HJeLP! Problem!


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min Siemens SX1 av en for 2 mnd siden, nå er det blitt en garantiskade :( kjøpte display polish på Claus Ohlson og displayet ble ødelagt.. :thumbdown:

 

(og de har sendt den inn til siemens verkstedet.. men kan jeg bare kreve penger for skaden produktet til Claus Ohlson har gjort, eller det telefonen er verdt altså???)

 

MEN: siemens verkstedet sier at jeg må ha kvittering, "en ordentlig en".. problemet er at den kvitteringen jeg har er "håndskrevet" og det eneste navnet som står på er en Tom Espen som jobber i mobildata ifølge kvitteringen som jeg har...

 

Jeg kjøpte den igjennom en som heter Kenneth Sørum som solgte den for en annen.. må finne en av disse personene så jeg kan få tak i en kvittering! noen som vet om noe noen av disse; send meg en mail på [email protected].. eller om noen har en annen løsning; gi meg et tips?? ;) håper på mange svar! vet ikke helt hvilke rettigheter jeg har.. :dontgetit:

mvh Roy norback

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppdatering: Det viste seg at vi hadde teknisk sprit på jobben, så jeg tok med meg litt hjem. Det virket som bare det. Boblene forsvant, og de gamle ripene var tilbake. Puh!  :)

 

I og med at det gikk, tenkte jeg skulle ta å prøve polishen en gang til. Hvis det skulle gå galt igjen, så kunne jeg jo fjerne det. Hadde før dette fått et par tips fra fyren jeg fikk rådet av. Hans erfaring var at han måtte gni veeeeldig mye lengre enn det som står i bruksanvisningen og at man måtte bruke MYE styrke. Ca. 10min på hvert sted det er riper.

 

Fulgte rådet hans, og jeg lover jeg er sliten i armen. Hehe... Jeg klinte på polish og satte igang. Gnikket på underdelen av skjermen (der ripene var verst) i ca. 10min med den kraft jeg hadde (nummeret før jeg knakk glasset med andre ord).

 

Vet dere hva? Det funket! Har nå gjort dette med hele displayet, bortsett fra et par hjørner jeg må ta over en gang til. Men, på de stedene jeg er ferdig ser glasset faktisk helt nytt ut.

 

Så, konklusjonen min er: jeg var alt for rask og lett på hånden når jeg prøvde sist. Jeg brukte også for lite polish (nå har jeg faktisk brukt opp hele tuben). Jeg innrømmer at min aggresjon mot Clas Ohlson var noe overdrevet (glad jeg ikke dro innom tidligere i dag og kjeftet  :blush: ), for dette produktet funker faktisk.

 

MEN, noe rett må jeg få lov til å ha.  ;) I bruksanvisningen står det at man skal gni i 2-3 minutter. Det er ikke nevnt noe om tyngde på gnikkingen. Mer info hadde nok ikke skadet. Men, det kan nok hende at det kommer an på fra display til display.

 

Uansett: nå er jeg kjempefornøyd. Qtek'en min ser helt ny ut og livet er ellers veldig behagelig.  :D

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=191427&hl=qtek

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...