f00b Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 tja, topic sier det meste.. har ca. 60 jpegs som jeg skal gjøre om til èn gif fil, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) tja, topic sier det meste.. har ca. 60 jpegs som jeg skal gjøre om til èn gif fil, hvordan gjør man det? Prøv med f.eks. Mosaic Creator. Den kan sette sammen et stor antall bilder til ett bilde, og den kan i tillegg la alle bildene tilsammen danne et nytt bilde, som her (et bilde jeg lagde av studentene i klassen min). Hvis du lar "bakgrunnsbildet" være tomt vil du få en samling av kun småbildene dine, og du kan la dem beholde originalstørrelsen også om du vil det (da vil du risikere å få et gigantisk bilde, naturligvis). Endret 15. mars 2004 av anderfo Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ulead Gif Animator 5 Brukervennlig Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hehe, sorry jeg misforsto visst, trodde du ville ha bildene ved siden av hverandre. Hvis du skal ha animasjon må du nok ha en annen metode Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ulead Gif Animator 5 Brukervennlig Dette gjør jobben meget enkelt og greit! Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå