Gå til innhold

Wanted:Kritikk!

Anbefalte innlegg

Må vel kanskje innrømme hvor min "kariere" som hjemmeside bygger startet Som elev ved videregående skole og i INA 1A kurset der man bruker frontpage og frames :roll: . Må vel si meg enig at jeg er vel like fersk som ferskfisk lever og rogn i Lofoten (hvor jeg da bor) når det kommer til design. Har tittet på noen av de "proffe" sine side, da mener jeg de som virkelig kan dette (Hint: cat) og kan ikke si jeg blir mindre inspirert.

Jeg var klar over at det kom til å bli masse kritikk på siden min men at dere skulle fullstendig ta livet av den var vel litt uventet. Siden skal taes ned, startes på nytt og jeg skal se på andre design og lære meg litt mere om Photoshop. Trenger ikke noe flere tutorials om css siden jeg tror de holder de dokumentene jeg fant på w3schools og de tutorialsene jeg fant om photoshop på polecats inspiration sider (som har hjulpet meg meget mye, takk for det).

Takker igjen for slakte og de "positive" tilbakemeldingene jeg fikk fra dere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelpe meg! :scared:

Ubrukelig, begynn på nytt. Prøv deg litt frem i photoshop.

Siden/grafikken kan gjerne være enkel. Alt er bedre en den støgge header'en.

Du greier det, bare bruk litt tid...

EDIT: Leste posten din ovenfor nå :yes:

Endret av EspenDL
Lenke til kommentar

Elgen er død, er vel ikke mere å si om det. Men må vel forsvare meg litt, om det går ann da. Logoen er dritt, er klar over det. Var aldri meningen å bruke den, skulle bare bruke den for å vise de andre som som er i crewet en liten smakebit hvordan jeg hadde tenkt å sette en eventuell logo, noe som tydeligvis ikke falt i smak hos dommerpanelet. Leste at noen ikke fikk se siden i Mozilla, hvordan klarte jeg det? Hadde jeg bare vist det selv. Er vel det beste jeg har prestert på lang tid.

Selve designe hadde jeg tenkt å bruke, men etter å ha lest kritikken fra dere er vel konlusjonen at jeg må starte fra starten. Back to school. Servern skal jeg IKKE bruke, skal kjøpe et web hotel, fikk en god pris på web hotel, 100MB plass for bare 209,- i året. Om dere vet av andre som plasser for domenekjøp taes det imot med glede. Alle tips liker jeg godt.

Når det kommer til resten av siden, f.eks menyen er det vel ganske klart at den skal bort. Hadde tenkt et lite jscript med en onMouseOver funksjon men det får jeg se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...