Gå til innhold

Problemer under installasjon av Red Hat 7.2

Anbefalte innlegg

Jeg installerer RH på en gammal compaq. JEg skal bare ha linux på den siden det skjal bli en server. Alt går knirkefritt under innstalasjonen helt til den har fått all informasjon og skal begynne å formatere og legge inn RH. Da henger den mens den prøver å formattere. ca 80% ferdig.

Hva kan være galt? (PS. Bytter IKKE distro)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-24 16:20, Johan skrev:

Jeg installerer RH på en gammal compaq. JEg skal bare ha linux på den siden det skjal bli en server. Alt går knirkefritt under innstalasjonen helt til den har fått all informasjon og skal begynne å formatere og legge inn RH. Da henger den mens den prøver å formattere. ca 80% ferdig.

Hva kan være galt? (PS. Bytter IKKE distro)

Kan jo være ellendig hardware da,... - mer kan ikke jeg si jeg vet,...

Lenke til kommentar

Hmmmm

Jeg har ingen andre pardisjoner. Jeg valgte textbasedinstall og nå virker det, men tregt. Den har brukt 2 timer på å kopiere 219 MB. De siste halvtimen har den kopiert 10 KB. Hmm. Det er jo et gammelt CD-ROM og jeg har brent CDen. Det var ikke feil i ISO'en. Skjekket på http://www.linuxiso.org. Det må nok være CD-ROMen ja. Noen som bor i Asker som har en trykket CD med linux?

Lenke til kommentar

Kan ikke hjelpe deg på den,...

Men uansett snakk om tilfeldighet,... :

En kompis av meg installerte RedHat så sent som i dag,.. og det ville IKKE inn,... Feilen var en treg 8 x Creative cd-rom,... Han lånte en annen cd-rom av noen andre og vips,.. rett inn,...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...