King-Nothing Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har kikket litt rundt på noen Shuttle kabinetter, men blir ikke helt klok på de. Er de helt tomme? Jeg mener de som koster ca 2000-2500kr. Eller er det noen f.eks ram, cpu eller andre ting i de. Sikkert dumt spm men alikavel... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Nei. Det følger ingenting med dem. Altså uten medfølgende cpu, ram, hdd og cd-rom ol. Eneste som følger med, men som du kanskje visste var HK. Og nei, det var ikke et dumt spm. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er som oftest med HK med innebygget skjermkort. Kill me if i'm wrong Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Det som følger med er: - Hovedkort - Strømforsyning - CPU kjøler De fleste hovedkortene har både innebygd skjermkort og AGP port. Det du MÅ ha i tillegg er: - CPU - Minne - Hardisk Andre tillegg: - CD/DVD spiller/brenner - Evt diskettstasjon/kortleser - Evt. AGP skjermkort hvis du ønsker bedre spillytelse enn det som onboard grafikkortet har. NB! Ikke alle barebones har onboard grafikk (f.eks Shuttle SN45) så les spesifikasjonene nøye. Endret 16. mars 2004 av 356speedster Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 .. og CPU-kjøleren er knakende bra, selv på svært lavt turtall. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Takk for raske og gode svar! Så til et nytt spm : Hvilke av disse shuttle kabinettene er til å satse på? Følgende skal være inni: AMD Athlon 64 Xp 3000+ Sapphire Radeon 9600XT 1 Stk harddisk 1 Stk DDR-Minne Får alt plass inni der? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Takk for raske og gode svar! Så til et nytt spm :Hvilke av disse shuttle kabinettene er til å satse på? Følgende skal være inni: AMD Athlon 64 Xp 3000+ Sapphire Radeon 9600XT 1 Stk harddisk 1 Stk DDR-Minne Får alt plass inni der? Shuttle SN85G4 Ja du får plass til alt det + evt en CD/DVD spiller/brenner. Det følger også med en minnekortleser i maksinen. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Er det en 3,5" ekstern slik at det er plass til eventuelt diskettstajon?? hadde vært greit vist du skal legge inn f.eks. s-ata driver og slikt.. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvis man har xp inne trenger man vel ikke og legge inn Sata drivere. Jeg slapp i hvert fall det, og her funker Sata'n som bare det Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hvis man har xp inne trenger man vel ikke og legge inn Sata drivere. Jeg slapp i hvert fall det, og her funker Sata'n som bare det Jeg har SN85, s-ata og XP, jeg slapp ikke unna driverne, måtte ha en F6 under innstallasjon, og frem med diskett stasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå