PoW Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Når jeg holdt på å logge meg av brukeren min på pcen, kom det noen utrolig iriterende pipelyder fra "vet-ikke-hva-den-heter (intregerte høytaleren?)".... Deretter re-bootet jeg pcen, og da kom det 8 pipelyder fra "høytaleren". Jeg så i bruker manualen til HK'et mitt og fant ut at 8 piip betydde: Display memory error. Etter dette skjer det ingenting. Skjermen slår seg ikke på Graf.kortet var ikke klokket..... Er graf.kortet vraket?? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Prøv å ha i kun en minnebrikke, bytt slot på minnebrikkene, eller test annet minne om du har mulighet til det. Det kan også være cpu'en som er gåen. Er nok ikke grafikk-kortet. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 ok... får prøve det Det er jo veldig merkelig da.... Har ikke gjort noe spes med pcen..... Lenke til kommentar
PoW Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 LoL..... Nå nettop gikk jeg ned på pcen igjen, go forsøkte p boote den for hundrede gang, og den virket!!!!! uten at jeg har gjordt noe.... Sjukt!! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 LoL..... Nå nettop gikk jeg ned på pcen igjen, go forsøkte p boote den for hundrede gang, og den virket!!!!! uten at jeg har gjordt noe.... Sjukt!! Samme måte som IT-folka på skolen min fikser ting... Lar det stå over en helg får å se om det funker etter på Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hva med gamle gode "pc funker ikke dunke litt i skjermen og se om det funker nå"? Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 LoL..... Nå nettop gikk jeg ned på pcen igjen, go forsøkte p boote den for hundrede gang, og den virket!!!!! uten at jeg har gjordt noe.... Sjukt!! Samme måte som IT-folka på skolen min fikser ting... Lar det stå over en helg får å se om det funker etter på HAHAHA, noobs kanskje jeg sku bli it kar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå