Gå til innhold

Lefdals prisgaranti..

Anbefalte innlegg

Jeg vet om en mobil som selges på nettet for 4499 kr + frakt som jeg tror ligger på 25-38 kr eller noe... På lefdal koster telefonen 5695 kr.... Kan jeg bare ta utskrift fra nettbutikkens hjemmeside og vise den på lefdal, så får jeg halv pris??? Hvordan funker dette???

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gjort det, men jeg skjønte det fortsatt ikke.. Du skjønner, jeg har en 3650 med idiot-forikring.. Den er verdt 2000 kr... Hvis jeg nå ble ødelagdt og jeg gikk inn viste dem en utskrift av nettsiden, ville jeg kunne 300 kr og levere inn telefonen og fått den telefonen det er snakk om?

Lenke til kommentar

Det har vært skrevet mange innlegg om Lefdal sin prisgaranti, og hvordan den virker, men jeg kan gjerne ta det igjen jeg. Siden du snakker om en mobil som koster 4499,- på nettet, og 5695,- på Lefdal, så regner jeg med at det er en Nokia 6600?

Slik blir regnestykket:

Pris hos Lefdal uten abn: 5695,-

Pris hos MPX inkl. frakt uten abn: ca. 4550,-

Differanse i pris hos Lefdal og MPX: 5695-4550=1145,-

Her er det store poenget:

Lefdal gir deg differansen pluss 50% av differansen tilbake dersom du finner produktet billigere enn i butikken til Lefdal.

Da blir regnestykket slik:

Differansen = 1145,-

Differanse pluss 50%: 1145 x 1,5 = 1717,50

Du betaler i kassa hos Lefdal 5695,- så går du ut av døra og inn igjen, og får tilbake 1717,50. Du har da betalt 5695 - 1717,50 = 3977,50

Som er en grei pris for en Nokia 6600 uten abonnement :D

Tommelfingerregel for hva du får igjen hos Lefdal:

1. Hvis du finner et produkt som koster mer enn 1/3 av det det gjør på Lefdal, så er det store penger å spare.

2. Hvis du finner et produkt som koster ca. akkurat 1/3 av det det gjør på Lefdal, så vil du få det gratis.

3. Hvis du finner et produkt som koster mindre enn 1/3 av det det gjør på Lefdal, vil du få produktet gratis pluss penger igjen (altså, du kan gå ut av butikken med varen pluss ekstra penger, men om de faktisk gir deg penger er en annen sak)

Endret av jendor
Lenke til kommentar

funker denne garantien her på samme måte på elkjøp? når jeg har vært der med utskrift før, så har de bare sagt til meg at det må være en lokal butikk og ikke webshop, og har aldri sagt et ord om 50 % tilbake.. jeg mener siden Lefdal og Elkjøp er helt samme type butikk..

Lenke til kommentar
funker denne garantien her på samme måte på elkjøp? når jeg har vært der med utskrift før, så har de bare sagt til meg at det må være en lokal butikk og ikke webshop, og har aldri sagt et ord om 50 % tilbake.. jeg mener siden Lefdal og Elkjøp er helt samme type butikk..

Akurat her har Lefdal og Elkjøp forskjellig ordning!! Lefdals prisgarranti gjelder mot alt!! Nært eller fjernt (innen Norge sef!) Sjefene på toppen sitter vel og river seg i håret og treger for at di fant opp denne garantien!

Lenke til kommentar

Så mye som dere har snakket om dette her, så forbauser det meg ikke i det hele tatt. DEt er klart at jop mer folk snakke rom det og jo fler som vet om det, desto større sjanse var det for at noen på Lefdahl ville reagere. Så nå er altsdå den muligheten ødelagt.

Lenke til kommentar
Ringte lefdal support for noen priser og fikk da vite at prisgaranti mot internettbutikker er avviklet :cry:

Er dette 100% sikkert? Da bør de opplyse om det på nettsidene sine... men egentlig spiller det jo ingen rolle - det er fortsatt mulig å handle billig på Lefdal - prisgarantien gjelder fortsatt.

Lenke til kommentar
Så mye som dere har snakket om dette her, så forbauser det meg ikke i det hele tatt. DEt er klart at jop mer folk snakke rom det og jo fler som vet om det, desto større sjanse var det for at noen på Lefdahl ville reagere. Så nå er altsdå den muligheten ødelagt.

Tror du det er forklaringen? Tror du kanskje ikke at Lefdal vet at folk snakker om prisgarantien? Det er jo det de lever på.

Selvfølgelig vet de det, dermed må det være en annen grunn til at de fjerner den - hvis den er fjernet. Virker noe rart, spør du meg.

Lenke til kommentar

Har sendt mail om det gjelder for nettbutikker nå. Samtidig spurte jeg om det gjelder for Siba.

Siba har jo to butikker i Norge, men er et svensk-firma. Håper det gjelder for Siba, de er jo veldig billig, og man trenger ikke regne med frakt heller. :cool:

Edit, sjekk ut postcounten min da.. 666 :devil:

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Åjada, prisgarantien gjelder også for butikker i Norge, uansett eierforhold..

Hei og takk for din henvendelse!

Vår prisgaranti gjelder mot alle butikker i Norge, uavhengig av eierforhold.

Ha en fortsatt fin dag!

Med  vennlig hilsen

Mai

Lefdal Kundesenter

Genialt.. Da kan jeg få en SX1 for 3737,50kr! :green:

EDIT: Spurte også om webshoper:

Hei og takk for din henvendelse!

Ja det gjør den, men mot rene internettbutikker legges en eventuell fraktkostnad

til i prisen før differansen regnes ut.

Ha en fortsatt fin dag!

Med  vennlig hilsen

Mai

Lefdal Kundesenter

Så det gjelder for nettbutikker også!

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...