flodhest Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ser bra ut det her! Pen fargebruk og digge knapper, men kanskje du kunne funnet en løsning på hvordan du kan få knappene mer informative? Altså, jeg mener, man må holde musen over for å se hva knappen fører til. Bortsett fra det var det bra! Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ang. footer så liker jeg rett og slett ikke det bildet... Footer = toppen av header..? Passer liksom ikke... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ang. footer så liker jeg rett og slett ikke det bildet... Footer = toppen av header..? Passer liksom ikke... Slap the polecat! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 ang. footer så liker jeg rett og slett ikke det bildet... Footer = toppen av header..? Passer liksom ikke... Slap the polecat! Joa, jeg har en liggende her også, hadde også planer om å mekke footer med bilde av header, men da var det ikke snudd. Syns din var bedre, så det hadde blitt noe lignende uansett. Dessuten skal ikke Polert ha noe negativ skyld her, bare positiv.. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Kjempebra side!!! Nytelse for auga!! Enig i at menyen kunne vore meir informativ. Bra at sida er så nice å sjå på når ein må vente litt til "alt" teksten kjem opp Kunne du prøvd med ein liten tekst under knappane i mouseover? Trur kanskje det hadde gått greit viss du finn rette fonten. Eg synes framleis at mellomrommet mellom meny-innhald vs footer-innhald burde vore meir det samme. Er også litt usikker på den midterste trans. stripa i headeren. Er noko med den, vanskeleg å sei kva. For mitt hovud (kanskje for geometrisk ) så vert det litt for mange ulike vinklar/skårlinjer i designet viss folk forstår. Tenkjer då eigentleg mest på plasseringa av huset i footer som nevnt før. Føler at linja frå huset i header til huset i footer bryt litt med den trans. skrålinja i header, viss du forstår. Linje header/footer vil jo også variere med kor mykje innhald det er på sida. Men dette er eigentleg berre småplugg. Alt i alt.. Kjempebra side. IB karrakter 7! Edit: litt språkpirk i "news": slighly -> slightly comments seems -> comments seem Men innhaldet skal du vel jobbe med etterkvart.. Endret 16. mars 2004 av BA1 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Edit: litt språkpirk i "news":slighly -> slightly comments seems -> comments seem Men innhaldet skal du vel jobbe med etterkvart.. Takk for fine kommetarer.. Ang. Skriveleifer.. Mer innhold kommer, fylte bare inn noe fyllting. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Men det er noke snålt med footer, den .. gjør det så skeivt på en måte... Dessuten bør du, som tidligare sagt, lage til tekst under knappane på menyen elns, som forklarer litt ka dei forskjellige knappane faktisk betyr for noke.. /me var litt forvirra første gang eg kom inn Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 /me var litt forvirra første gang eg kom inn Nå skal vi vel ikke legge all skylda på siden heller da.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 /me var litt forvirra første gang eg kom inn Nå skal vi vel ikke legge all skylda på siden heller da.. For min del kan du dytte skylda over på kem du vil Men prøv iallefall å snu footeren horisontalt, og sjå om det blir bedre. *gå å dusje* Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 naice side Marvil Eneste jeg har og si er at det ikke er alle som skjønner hva menyen er .. Eneste det jeg har og si ** ** * av ** ** ** Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Da har jeg minska mellomrommet mellom Meny og Innhold.. Også laga bredere marg på siden. L I N K kanskje.. Endret 16. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Da har jeg minska mellomrommet mellom Meny og Innhold.. Også laga bredere marg på siden. Nydelig! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Da har jeg minska mellomrommet mellom Meny og Innhold.. Også laga bredere marg på siden. Nydelig! har du, PC, finare bil enn marvil? Lenke til kommentar
epsil Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 har vel egentlig bare èn ting å komme med slik kritisk, og det må være at slike ikon-menyer lett kan bli forvirrende hvis de ikke har en forklaring som event. kan komme på mouseover... Mystery Meat Navigation er alltid en dårlig ide. La heller forklaringen være synlig hele tiden. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Da har jeg minska mellomrommet mellom Meny og Innhold.. Også laga bredere marg på siden. Nydelig! har du, PC, finare bil enn marvil? Haha yeah right.. L I N K til bilen min. Polert får legge ut Golfen sin selv.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Haha yeah right.. L I N K til bilen min. Polert får legge ut Golfen sin selv.. rs4 eller bare stylet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Haha yeah right.. L I N K til bilen min. Polert får legge ut Golfen sin selv.. rs4 eller bare stylet? Hmz, erke noe styling på den på bildet.. Har Polert vært ute med det andre bildet nå igjen..? D E T T E.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 tenkte på grillen altså, så det stod rs4 der, Polert har ikke vist noe andre bilder. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 tenkte på grillen altså, så det stod rs4 der, Polert har ikke vist noe andre bilder. Det sto ikke RS4 i det bildet jeg posta først..? Jeg hadde et modda et (det jeg posta oppi her), men det er bare Polert som har sett.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 tenkte på grillen altså, så det stod rs4 der, Polert har ikke vist noe andre bilder. Det sto ikke RS4 i det bildet jeg posta først..? Jeg hadde et modda et (det jeg posta oppi her), men det er bare Polert som har sett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå