Marvil Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Hakket bedre enn Polert, men så er det to helt ulike sider, som egentlig ikke kan sammenlignes. Vurderer å ta et nytt bilde av meg i denne posituren: bare for denne siden. Men så har jeg sagt det til deg før og Oioi.. Takk.. *vurdere å kjøpe webcamera til enden bare for å se han slik; * Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) /me like! Sagt det før, men - den sida er fin! Karakter 5 (orker ikkje bla opp ildere no) edit: forresten, snu footer slik at bygningen der kommer på linje med den i header Endret 15. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har da mobil med kamera. Får bare ikke koblet den til pc'n enda, eller sendt mms... Kom det fra han med BIT grad om et par mnd Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 edit: forresten, snu footer slik at bygningen der kommer på linje med den i header ØYH! Det var jeg som ville ha den slik. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Marvil... Du vet allerede hva jeg syns om de menyknappen --> Om jeg noen gang skulle bli betatt av noe annen enn kvinnfolk, måtte det bli de knappene der... Ja, siden var i grunn knaskens! Noen småplukk er det sikkert, men de ser jeg blindt på akkurat nå. ++ Hakket vassere enn Polert, men ikke helt en sekser ennå... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 veldig stilfull og lekker side. fine fargesammensetninger og layout ellers. om det skulle være noe å sette fingen på må det være menyen, ved mouseover hadde det kanskje vært en idè å legge til en et ord under bildet om hva det er for noe. er ikke sikkert alle kjenner igjen symbolene du har brukt. denne teksten måtte seff vært beskjeden og liten, men det finner du nok helt sikkert ut av om du velger å gå for det. har rett og slett ikke noe mer å komme med, veldig bra side. synes det er et stort skritt opp i forhold til den som ligger ute nå. karakter, 5/6 Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) MESA LIKE! MESA TOO!! har vel egentlig bare èn ting å komme med slik kritisk, og det må være at slike ikon-menyer lett kan bli forvirrende hvis de ikke har en forklaring som event. kan komme på mouseover... men.. de var jo fete da.. også litt nysjerrig på om menyen hadde blitt bedre uten den vertikale stripa bak... men übert design!!! Endret 16. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Dette var skikkelig tøft Urban style og greier..... Me gir: / 6 Keep up the good work Marvil Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 NICE Meget digg, menyen er gossefin Fargene og kontrastene er digge, men den streken i header er unødvendig og skaper rot. "webstyle/marvil" passer heller ikke inn. men pent Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Joa, er enig med deg der Sparks. La ikke merke til det istad, men nå som du sier det. Men fortsatt er den veldig fin. Men jeg stikker til skolen.....Vi snakkas... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) men den streken i header er unødvendig og skaper rot. "webstyle/marvil" passer heller ikke inn. helt uenig, dette er en side med litt urbant layout og jeg mener absolutt at strekene bør være der og!! "webstyle/marvil" nederst i hjørnet på headeren gjør ikke meg noe. et sted må jo navnet stå og.. nei, jeg mener siden bør være som den er, strekene er kommet for å bli Endret 16. mars 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 PENT! PENT! EN FRYD FOR ØYET! - som jeg kommenterte på MSN vil jeg ikke selv brukt det bildet i header + snacksy buttons, PC! Blir litt komplisert dette, men: Hva med å legge den transparente linja (den oppe til venstre) i headeren i samme vinkel som skyggene på knappene? Noen som tok den? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Hva med å legge den transparente linja (den oppe til venstre) i headeren i samme vinkel som skyggene på knappene? Noen som tok den? sure did.. tror det kan bli bra på en måte, men på en annen vil det kanskje se litt rart ut om streken ikke står 45 grader på og, er vel bare en måte å finne de ut på.. Endret 16. mars 2004 av Smidt Lenke til kommentar
andesh Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Nice. fine farger, å menyen var bare rå. Klare ikke å bli enig om du burde ha skrift på mouseovern, slik at folk kan lese hva som er på linkene. Jeg gir en 5/6.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Nice. fine farger, å menyen var bare rå. Klare ikke å bli enig om du burde ha skrift på mouseovern, slik at folk kan lese hva som er på linkene. Bare hold musen der lenge nok. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Meget flott side. Behagelige farger. God meny. Nå mangler bare innholdet... Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Bare hold musen der lenge nok. Men det gidder vi ikke vente på! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Skal jeg være helt ærlig så er det noe av det beste jeg har sett presentert i den tiden jeg har brukt webdesign forumet. Keep up the good work Edit: Så plutselig noe merkelig. I innhold boksen er venstre border svart og blå mens høyre border er svart og rød. IE 6. Bare meg som ser dette? Synes kanskje det var litt merkelig og hadde lite med fargevalget og gjøre. Endret 16. mars 2004 av Findus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) La merke til en ting nå når jeg browsa gjennom de forksjellige seksjonene. Synes kanskje innholdet/teksten er plassert litt for langt i fra menyen kontra hvordan avstanden er i bunnen. Om du skjønner. Jeg vil tro å lage litt mer luft fra innhold mot footer ville gjort seg, men ser ingen andre har nevnt dette før, så da er det vel bare meg igjen. Og JEG MÅ få lage en ny "about" knapp til deg. EDIT; Og ja, dropp ">" Endret 16. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Hihi.. Mange fine kommentarer og tilbakemeldinger.. Skal fikse det mellomrommet mellom header og tekst.. Det med tekst i meny er kanskje noe, men det bryter kanskje litt..? Kan jo prøve. Skal fjerne ">", dessuten blir menyen som en julekalender.. En liten overraskelse bakom lissom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå