Marvil Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, dette er vel kanskje ikke det mest geniale man kan gjøre.. (Å poste nytt design rett etter PoleCat.) Det blir vel som å hoppe etter Wirkola.. Menmen, noen barskinger finst det jo.. L I N K Linkene funker, og det er lagt inn litt informasjon på alle sidene.. Hadde vært fint med Ilderskala også.. Takk til alle som har vært med på å få siden til det den er idag.. - PoleCat - epsilon andre betatestere.. Lenke til kommentar
armatua Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Skal jeg være bunnskrap ærlig - så var dette faktisk bedre. Innovativt og urban glød over dette. Fint! Karakter: 5. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 MESA LIKE! * überknapper. * dropp den vertikale, gjennomsiktige streken. Gjør det hele ulineært. * behagelige farger. * Flip header horisontalt? Slik at selve bygget som gjengis der blir på "linje" med header? * Ellers VELDIG fin, oversiktlig og fargemessig digg Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Digger den stilen der (les: PT-stil ) Knappene er digge, men de sier ikke så mye om hva som ligger bak. Hva med en beskrivelse under hver knapp? Ilderkast 5- Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ahh, herlig! Det var skikkelig herlig å se en slik orginal variant av en meny. Men for all del, fjern den stygge ">"-greia på alt-teksten din. Det så skikkelig teit ut (skikkelig subjektiv mening dette da. Dropp gjerne meninga mi om du føler for å bruke ">" selv). Føler at innholdet på siden er litt for venstrejustert og for langt ned på siden. Litt mindre toppmargin og litt mer venstre- og høyremargin og dette blir topp. Lurer kanskje på om en horisontal strek under menyen med samme farge som bakgrunnen, slik at det ser ut som en splitt, ville gjort seg. Ellers en fin side! Lenke til kommentar
armatua Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Digger den stilen der (les: PT-stil )Knappene er digge, men de sier ikke så mye om hva som ligger bak. Hva med en beskrivelse under hver knapp? Ilderkast 5- Informasjonen på linkene er jo i title'n Endret 15. mars 2004 av armatua Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Du er meget dyktig og det var et diiigert skritt fra den forrige (ikke at den var dårlig, men den nye var bare myyye bedre). Likte den hakket bedre enn ilderen's nye håndkodede (no offense PC). Det betyr et ilderbilde meg 5 stk ildere på i tillegg til en +, som jeg ikke gidder å finne. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Hm, det gikk jo ikke adundas dette da.. Takk for tilbakemeldinger, skal vurdere alle kommentarer og kanskje blir noen av dem oppfylt også.. Fyll på, kjenner fremdeles tissen (som i "kick where it hurts") (tihi) Lenke til kommentar
epsil Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Men for all del, fjern den stygge ">"-greia på alt-teksten din. Det så skikkelig teit ut Det er faktisk ikke alt-tekst, men title-tekst. At alt-tekst (alternativ tekst) vises som verktøytips er en feil i Internet Explorer. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Gidder ikke ramse opp alt jeg har sagt på ny, jeg har jo tross alt vært med fra begynnelsen. (takker for feedback på knappene) Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Veldig fin side, likte menyen ;-) Men, har du prøvd en litt lysere og mer beige bakgrunnsfarge? Synes bakgrunnsfargen var litt for mørk/grå Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 1. Du er meget dyktig og det var et diiigert skritt fra den forrige (ikke at den var dårlig, men den nye var bare myyye bedre). 2. Likte den hakket bedre enn ilderen's nye håndkodede (no offense PC). 3. Det betyr et ilderbilde meg 5 stk ildere på i tillegg til en +, som jeg ikke gidder å finne. 1. Takk takk.. Ser det er en del som ikke var helt 100% nøyd med det forrige, selv likte jeg det. Men det har noe med fargene å gjøre, regner med det er det som er hovudsaklig negativt.. 2. o_O Takk.. Husk på at det er to forskjellige sider, though.. Dette er min (eneste) hjemmeside, mens hans er en personlig, ikke den pro-greia som han bruker til markedsføring.. Men takk.. 3. Oioi.. Takk.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Informasjonen på linkene er jo på alt'en i "img src" Jeg gidder faa'n ikke holde musen over bildene i to sekunder for å se hva som ligger bak... Teksten kan eventuelt komme frem ved mouseover... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 2. o_O Takk.. Husk på at det er to forskjellige sider, though.. Dette er min (eneste) hjemmeside, mens hans er en personlig, ikke den pro-greia som han bruker til markedsføring.. Men takk.. Riktig. Likte bare akkurat den stilen på siden din. Smak og behag. Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Men for all del, fjern den stygge ">"-greia på alt-teksten din. Det så skikkelig teit ut Det er faktisk ikke alt-tekst, men title-tekst. At alt-tekst (alternativ tekst) vises som verktøytips er en feil i Internet Explorer. Du har vel rett i det. At IE bruker alt-teksten som tittel når man holder musepekeren over og ingen titteltekst er satt, synes jeg bare er et pluss. Men dette er jo en subjektiv mening. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Veldig fin side, likte menyen ;-) Men, har du prøvd en litt lysere og mer beige bakgrunnsfarge? Synes bakgrunnsfargen var litt for mørk/grå 1. Takker [snakke for marvil] 2. Tro meg, den er best slik den er nå! [/snakke for marvil] Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Veldig fin side, likte menyen ;-) Men, har du prøvd en litt lysere og mer beige bakgrunnsfarge? Synes bakgrunnsfargen var litt for mørk/grå 1. Takker [snakke for marvil] 2. Tro meg, den er best slik den er nå! [/snakke for marvil] Hihi.. Siden ilderen er litt småamper for at jeg får masse creds for menyen kan jeg opplyse om at han har hatt en GOD del av jobben med utforming og idèmyldring.. Endret 15. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
epsil Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) At IE bruker alt-teksten som tittel når man holder musepekeren over og ingen titteltekst er satt, synes jeg bare er et pluss. Det høres fint ut på papiret, men ulempen er at det leder folk til å skrive kommentarer som ikke egner seg som alternativ tekst i det hele tatt. Mitt råd er å bare bruke attributtene til det de er ment for – altså som beskrevet i HTML-spesifikasjonen. Endret 17. mars 2004 av ePsiLON47 Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hakket bedre enn Polert, men så er det to helt ulike sider, som egentlig ikke kan sammenlignes. Vurderer å ta et nytt bilde av meg i denne posituren: bare for denne siden. Men så har jeg sagt det til deg før og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå