Jooakim Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 er det en side eller, noe lignende man kan finne en sånn nedtellings "greie" til film, og annet stasj til film????? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Litt mer detaljert hva du mener.... ? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 jeg mener sånn nedtelling fra fem eller noe sånt, sånn som er på tv2 filmene, bare at der kommer det sånn 5,4,3,og så logoen til tv2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 jeg mener sånn nedtelling fra fem eller noe sånt, sånn som er på tv2 filmene, bare at der kommer det sånn 5,4,3,og så logoen til tv2 Hvilket redigerings-program bruker du? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 jeg bruker adobe premiere og movie maker Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 I Adobe Premiere: File --> New --> Universal Countdown Leader (Eller noko liknande). Ferdiglaga nedtelling frå 8 til 2, der du sjølv kan bestemme fargane på dei forskjellige delane av nedtellinga. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Men kan man bare lagre det uten å måtte legge til film etterpå? Fikk ikke det til jeg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 jeg fikk heller ikke det til..hvilken version må man ha?? Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Men kan man bare lagre det uten å måtte legge til film etterpå? Fikk ikke det til jeg. Hei! Dersom du vil ha en selvstendig videosnutt med denne telleren som man lager i Premiere (har jeg forstått problemet riktig?), så kan du bare legge "counteren" ned i tidslinjen og eksportere tidslinjen til en .avi fil. Dersom du bruker et annet redigeringsprogram i tillegg er det jo bare å importere denne videosnutten med "counteren" til det programmet! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg fikk det til nå. Bare å dra effekten ned til en av Video linjene. Så eksporter du det. Vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå