Gå til innhold

Siemens C62

@b

Anbefalte innlegg

Jeg har fremdeles min gamle Nokia 3310 enda, og tenker å kjøpe Siemens C62 før jeg går til innkjøp av Sendo X når den tid kommer.

Kan jeg lagre telefonnr på telefonen? Er det da et navn og et nr pr oppføring? Har noen erfaringer om denne telefonen? Burde jeg satse på en annen telefon enn C62?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett litt på denne, og for meg ser det ut som den har alt man kan forvente på en mellomklasse telefon - bortsett fra java og kamera - som jo begynner å bli mer og mer vanlig også på de billigere telefonene.

Hvordan den er i praksis vet jeg ikke enda, men jeg har bestilt en idag siden min gamle C45 konket ut i helgen. Må jo ha noe som fungerer mens jeg venter på CX65 (som kommer i mai).

Det ligger noen brukererfaringer om C62 inne på denne siden:

> Test: C62

Lenke til kommentar
Har sett litt på denne, og for meg ser det ut som den har alt man kan forvente på en mellomklasse telefon - bortsett fra java og kamera - som jo begynner å bli mer og mer vanlig også på de billigere telefonene.

Hvordan den er i praksis vet jeg ikke enda, men jeg har bestilt en idag siden min gamle C45 konket ut i helgen. Må jo ha noe som fungerer mens jeg venter på CX65 (som kommer i mai).

Det ligger noen brukererfaringer om C62 inne på denne siden:

> Test: C62

Ja, jeg har lest denne, og fant bl.a. noe om adresseboka i C62 her. At den manglet Java var et stort minus.

I praksis er dne TREG! Til å åpne sms'er, mms'er og det meste egentlig... Det er ihvertfall min mening.

:yes:

Jeg liker den ihvertfall ikke, verste mobilen jeg har hatt.. Den er treig, kan ikke laste ned mer en 5KB med wap. Styr unna.

Som sagt, jeg trenger mer plass enn det som er på SIM-kortet (lite lagringsmuligheter på N3310), og kan nesten ikke vente til Sendo X kommer ut.

Lenke til kommentar

Hvis du går efter en Siemens-telefon til en billig penge, er du meget bedre tjent med M55 ellerS55

S55 er - i al beskedenhed - en highclass-telefon som har "det hele", så den vil du i hvert fald nok kunne holde ud at fordrive ventetiden med, indtil Sendo X kommer på markedet. :thumbup:

Endret av Heiberg
Lenke til kommentar
Hvis du går efter en Siemens-telefon til en billig penge, er du meget bedre tjent med M55 ellerS55

S55 er - i al beskedenhed - en highclass-telefon som har "det hele", så den vil du i hvert fald nok kunne holde ud at fordrive ventetiden med, indtil Sendo X kommer på markedet. :thumbup:

Enig, kjøp heller en M55. Kvalitet!

Lenke til kommentar

kjøp heller M55 hvis du vil ha en siemens. S55 er en forferdelig telefon (selv om den hargode spesifikasjoner) får du følelsen av at den er laget av pappmasje. Men hvis du virkelig vilha sendo x, hvorfor ikke kjøpe X1? det er jo ikke så stor forskjell og det tar sikkert votter ogvintre før X'en kommer?

Lenke til kommentar
godal Skrevet 16/03/2004 : 13:13

kjøp heller M55 hvis du vil ha en siemens. S55 er en forferdelig telefon (selv om den hargode spesifikasjoner) får du følelsen av at den er laget av pappmasje.

Følelsen av pappmasje. Skjønner ikke at du mener det. Den føles like robust og eksklusiv som andre telefoner i samme klasse.

og jeg ser ikke noe negativt i C62 når du skal ha en telefon å ringe og sende SMS med. Riktignok har den ikke Java, men trenger du ikke det så er det en bra telefon til den prisen du får den i. Har selv prøvd den og den føles ikke treg ut i det hele tatt. Mulig med masse medlinger i innboksen at den jobber litt, men da arkiverer du mld, eller sletter. Du trenger ikke absolutt 100 mld i innboksen til en hver tid.

Lenke til kommentar

Selv bestilte jeg som sagt en C62 nå for å ha en billig telefon som funker mens jeg venter på CX65. Har ikke java og sånt på den jeg har nå, så kommer nok ikke til å savne det inntil jeg får CX65. Ellers ville jeg nok ikke gått for C62 som fulltidstelefon. Kommer litt an på hva man bruker den til.

M55 er stygg så den ville ikke jeg vurdert, og S55 har snatt gått ut på dato med sin 256 fargers skjerm.

Men lykke til med kjøpet. Er jo mye å velge i da (om man ikke er så kresen som meg.) :D

Lenke til kommentar
Følelsen av pappmasje. Skjønner ikke at du mener det. Den føles like robust og eksklusiv som andre telefoner i samme klasse.

Jeg tenker da på følgende ting:

* Den knirker fryktelig

* Den sølvfargede delen av dekselet mister sølvfargen veldig fort

* Den suger til seg riper, og ser veldig fort gammel ut (pga overflatebehandlingen)

* Tastene faller av etter en kort stund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...