Apathy Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Bios viser i 9 av 10 tilfeller altfor lav temp ja, dersom jeg hadde plassert min sensor så langt unna core hadde temp hos meg vært 26-27c (ambient pluss en grad eller to) tenker jeg, mens den reelle tempen er ca 37-40c. Jeg har vannkjøling though Endret 9. mai 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 På de bildene over, er også tempsensor montert feil/dårlig. (der den ligger langs siden av core) Det er bare tuppen som gjelder på disse. Her er ofte endel ekstra plast man kan fjerne, men da er det lurt å bruke en ikke ledende goop. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Når jeg tenker meg om er jeg ikke ferdig!! Jeg vurderer å putte inn noen "apparatbokser" fra Clas Ohlson som skal fungere som koblingsbokser... da slipper jeg så MYE ledningsrot som jeg ikke kan holde styr på... da er det bare masse ledningsrot inni boksene, men kontaktene stikker ut så jeg kan plugge på ting. Smart? Jepp, synes du skal gjøre det Og så synes jeg du skal ha alle (de fleste hvertfall) ledningene i dusjslanger. Kul pc Men men. Fint at pcen din lever nå da. Bare si i fra hvis du trenger mer til pcen Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 hehe Neste gang jeg bestiller noe burde vi holde orden på pengene Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hvor mye penger brukte du på dette? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Alt for mye... I overkant av 3500,- kanskje. Var vel kabinett og strømforsyning som dro opp prisen en del. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Alt for mye...I overkant av 3500,- kanskje. Var vel kabinett og strømforsyning som dro opp prisen en del. Men du slapp hvertfall momsen da.... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Jepp... takk for det. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Du kaller dette en "extreme makeover" hva er ekstremt? er jo heller ingen makeover å kjøpe et nytt kabinett... forandring på det gamle kabinettet er en "makeover" Men ryddig var det, det skal du ha Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Du kaller dette en "extreme makeover" hva er ekstremt? er jo heller ingen makeover å kjøpe et nytt kabinett... forandring på det gamle kabinettet er en "makeover" Men ryddig var det, det skal du ha Jeg også føler meg lurt etter å ha lest tråden med DEN topicen! Btw, ser jo ut som om cpuen brant opp pga at han hadde satt tempsensoren OPPÅ core... Eller er det bare jeg som reagerte på det? EDIT --> DrE Endret 9. januar 2005 av DrErling Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Den satt ikke oppå nei, den satt rett ved sidenav med litt for mye kjølepasta i mellom som førte til kortslutning. Og hvor ekstremt det er eller ikke kan jo diskuteres. Ekstremt for meg med tanke på den gamle PC'en som ikke var så pen, og som bråkte verre enn et jetfly, til et Lian Li kabinett med litt småmods, og som ikke bråker verre enn et menneske som trekker pusten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå