insider Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) takk for ¨denne fine ideen ,jeg har bestilt ,har lian 70 kabinett ,sort går det å ha displayet mellom 2 cd rom? cd rom display cd rom sånn? eller blir det for trangt? kan jo montere den ett annet sted det kommer til å bli for trangt se på bildet over der ser du det stikker nedenfor dekset som er. Sette bildet Endret 21. april 2004 av insider Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) hmm-da monterer jeg det i døra på siden eller på toppen av kabinettet hm ,jeg Legger inn bilder når den er i boks Endret 22. april 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 kan jo sikkert bare kappe av den delen på printkortet som ikke er i bruk sidne det bare er overflødig plast Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Orker du å forklare hvordan de skal loddes fast ? skjønner hvor , men ikke hvordan.... På bildet på hammar.no har han røde og svarte ledninger.....det fulgte jo ikke med i pakken... hvordan lodde det sammen er det mange linker til på hjemmesiden til shappa der du kjøpten for 10 kr mer ,hadde du ikke behøvd å lodda..kjøpt kontrollerkort Endret 22. april 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Mima Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 greia er at jeg ville sette sammen selv da =P jeg fikk det til også. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 1G FSB: Blir nok litt i trangeste laget. Stikker ut både oppe og nede, og du kan ikke skjære av kretskorte oppe da loddepunktene sitter helt øverst. Mima: Fint du fikk det til da Lenke til kommentar
Mima Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 pZion: Jeg fikk mange klosser da jeg starta opp med lcd displayet. Da jeg gikk inn i lcdsmartie kom det "DLPORTIO.SYS device driver not loaded. PORT I/O will have no effect" hva er problemet ? Klossene er også veldig lyse...man ser de kun i riktig vinknel... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Du trenger et program som heter Userport i tillegg. (Søk) Hvis klossene er lyse må du justere på pot.meteret for kontrast. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 fant user port...men hvordan fungerer det ? Lenke til kommentar
Mima Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kan man stille på pot meteret , men pcen står på eller går det til helvete da ? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kan man stille på pot meteret , men pcen står på eller går det til helvete da ? Ja, uten problemer. Du må ikke være så redd for å prøve ut ting Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 kan jo sikkert bare kappe av den delen på printkortet som ikke er i bruk sidne det bare er overflødig plast Håper det var ironisk ment. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 WHEE...... Okei fikk regulert lysstyrken , men den andre som regulerer kontrasten funka ikke pga den begynte å brenne(grunn ?). Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Begynte å brenne?? Eh, kan desverre ikke hjelpe der, fordi jeg ikke har erfaring med sånt Huska du å koble riktig? Altså 100ohm på lyset og 10kohm på kontrast? Skal ikke ha noe å si EGENTLIG, jeg kobla de feil første gang, men de funker nå. Eneste er at lys-meteret virker litt gåent. Virker som det er dårlig kontakt INNI det eller no. Jaja Lenke til kommentar
Mima Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 BTW , orker noen å forklare hvordan "Userport" fungerer og hva jeg må gjøre. Hvor får man tak i 10k pot metere ? jernia , jernvarehandler , el-butikker ? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Eh, du skal vel ha fått med pot.metere i pakka? Eller skal du erstatte det som brant? Du får det på ELFA, eller hammar.no (anbefaler hammar da), koster 9,- Userport, det jeg gjorde var bare å fjerne alle driverne og trykke STOP. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Skal erstatte det son brant ja. Remove også stop da ? ^^ Lenke til kommentar
Mima Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 kommer bare "driver not installed" Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Ja, prøv å start LCD Smartie nå da? Har du fjerna driverne? Lenke til kommentar
Mima Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hvor fjerner jeg driverene ? bare "remove" og så "stop"......også restarter jeg lcdsmartie ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå