LarsFromasj Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Mange nye ting har kommet på plass; LCD Display, katoder, etc. Dette lagde et ledningskaos uten like... og det liker jeg ikke! Derfor satt jeg meg ned for å rydde opp, pluss litt ekstra. Begynte med diskene. Synes ikke det så veldig fancy ut med den hviote maxtor-lappen på disken, og bestemte meg for å fjerne den. Var litt redd for at den skulle være av den seige typen så limet hang igjen, men den var enkel og få av når man først fikk løsna den litt. Reiv av alt sammen, og det så fint og blankt ut der merkelappen hadde sitti. Rundt den så det ikke særlig pent ut. Fant en "Glass & Surface cleaner" i skapet og måtte teste. Ser ikke ut som det ble så stor forskjell på bildene kanskje, men i virkeligheten så jeg det ganske bra. (Før/Etter) Og slik ble det: Har lenge tenkt på speil i bunnen av kabinettet, og fant disse to speilflisene. De passa selvfølgelig ikke i lengden, men jeg prøver allikevel. Dette blir bare midlertidig, skal kjøpe 60x60cm speil og kappe til Også fikk jeg rydda litt... ble fornøyd denne gangen Neste planer blir vel dusjslanger, PVC slanger, koblingsbokser (Alt inspirert av dette. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ser veldig bra ut. Har selv et Lian Li kabinett, men det er modellen PC6083 Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Kult med de speilene, ser ut som du har 9 pci porter Bra og ryddig er det også. Tips: Fjern grillen på heatpipe vifta, den er BLOD harry Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Zalman-grillen? Pøh, den er jo dritfet! Takk takk Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Nice, denne følger jeg med på! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hadde fjernet Zalman-grillen ja. Bryter på en måte med stilen... Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Dette ble fett!! Men nå har du ingen garanti på diskene da... Men hvem trenger da det...? Btw, hente pot.meterne hos meg? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Tror jeg beholder Zalman-grillen. Hvertfall foreløpig. LaStrada, takker. Garanti? Diskene er ikke akkurat nye, så jeg tror ikke det er noe garanti lenger. Den eldste er kanskje 3 år eller no Er du hos Øystein? Sagt til morra eller faren din at jeg kanskje kommer å henter pot.meterne? Gjør det kanskje i morra. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Sa i fra at det kunne hende du kom innom. Men kommer hjem ca klokka 3 eller no i morra, får se. Men hvis ingen finner brevet, så kan du si det ligger på pcen ved skapene mine..... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Den er grei! Huff, sitter å ser på kabinettet og syns hovedkortet er skikkelig stygt. (Det er forsåvidt de fleste hovedkort). Men det er vel ikke så mye å gjøre med det... Lenke til kommentar
jarnt Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Dette var mye fint arbeid Kan tipse deg om dette brønndekselet. Har makan på mitt sort LianLi, og syntes det hevet inntrykket hos meg. Følger spent med Mvh jarnt Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ang, hovedkort. Isolasjonslakk for elektronikk + ett lag vanlig lakk ? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Du kan jo kjøpe noe sånt. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Eller kjøpe ett hvilket som helst hovedkort og finne ut hvilke komponenter som utvikler mye varme (som blir over ca 40c ved å kjøre kortet i friluft). Og deretter kjøpe seg: http://www.biltema.no/products/product.asp...3&iItemId=19920 som igjen kan lakkeres over med den fargen han vil Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Hm, jeg får se. Tror jeg legger hovedkortet på is. Må gjøre ferdig resten av planene Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Måtte ha en holder til LCD displayet da. Lagde dette ved hjelp av to ledige 3.5" deksler. Den første ble misslykket, det ble den andre også men den holder foreløpig. Begynte med å maskere den med maskeringstape. Enklere og tegne på, pluss at det beskytter fot evt. riper etc. Tenkte først å ta det for hånd, fordi det er lettere å få det mer nøyaktig. Men jeg endte opp med dremmelen. Vi hopper litt fram i tid, og jeg har gjort grovarbeidet. Bare finpussen gjenstår. Det ble greit nok foreløpig: Ble litt glipper og sånn, men det må jeg bare leve med. Skal lage en ny som jeg skal bruke litt mer tid på seinere. Endret 28. mars 2004 av pZion Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Veldig pent arbeid, vurderer å kjøpe lcd display jeg når jeg ser hvor lett det er. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Vi sender alle varene i løpet av dagen/morgen tidlig.Fikk dette fra netconnection nå..... Så du får nok varene i løpet av uka... Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ble ganske pent det der.. Men hvordan festet du lcd displayet i fronten? lim? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå