LarsFromasj Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 LCD Displayet er koblet via Printer/parallell porten, samt strøm fra vanlig molex (5V). Var ikke spesielt vanskelig... bare lodde litt her og der. Burde ha lodda før kanskje, siden det var ganske små punkter man skulle lodde på. Det tok litt tid også... spesielt når man sitter med suget i magan, "Funker det? Eller gjør jeg feil?" Sitter å sager for hånd i 3,5" dekslene som skal utenpå displayet om kort tid. Men det tar ALTFOR lang tid, så jeg må nok fram med dremmelen. Er ikke helt stø, så kapper litt innenfor strekene og heller justerer med slipe-verktøyet. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Ok. Jeg vil gjerne se ledningen som er koblet til printerporten, hvordan den sitter. Har selv lyst på å bestille en slik Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Ble litt mye blitz men.... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Ok, så den har du koblet på bak pcen? Ved HK utgangen? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Jepp... den blir sånn: Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Ja riktig. Men hvordan fikk du ledningen ut av kabinettet? Ut av noen små luftehull bak? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Hvis du ser på forrige side ser du det. Gjennom en PCI port som jeg borra hull i. Da får jeg den aldri ut igjen Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Javel. La ikke merke til det jeg Bra jobbet! EDIT: Den pakken du bestilte, hvem var det? Fulgte alt med der, 4pins kontakt, 'printer' kabler, alt av ledninger ? Hvis ikke, hva må kjøpes i tillegg? Endret 24. mars 2004 av notarget Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Alt fulgte med. Du trenger bare å lodde det sammen, og vips; Det funker... forhåpentligvis Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Ok, det var fint å høre. Da tror jeg bestiller meg en selv, men hvem av pakkene var det du kjøpte? http://www.hammar.no/handlesystem/visvarer.asp?vis=gruppe&gruppe=LCD&mid=3&undermenyid=LCD Display&visliste=produktliste Endret 24. mars 2004 av notarget Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Dette Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2004 Yupp. Takker for hjelpen. Får prøve å bestille meg et eksemplar Lenke til kommentar
Sverdfisk Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 er det noe spesielt program man bruker for å programmere lcd-displayet? Bra jobbet btw! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Dette kom det med bruksanvisning også? med hva du skulle lodde hvor osv ? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Sverdfisk: Takker, man kan bruke litt av hvert. Jeg bruker LCD Smartie. Veldig bra. Kan legge inn 20 "screens" som den kan scrolle igjennom. Alt fra winamp status, hovedkort / cpu / ram status, til blinkende tekster du selv skriver inn. Kan også velge hvor lenge hver skjerm skal vises. Diablito: Nei, men OCshoot har en bra tabell der alt står, her Lenke til kommentar
Sverdfisk Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 hvor finner eg lcd smartie? takk for hjelpen Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) den dagen folk lærer seg å bruke google, blir jeg en lykkelig mann *hint hint* ps. pZion: thx Endret 25. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Funker den veiledingen selv om at det ikke er samme type LCD? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Meget pent Men hvis jeg hadde hadd et ås fint og ryddig kabinett ville jeg invistert i en stilfull cpu kjøler. Kanskje en slik: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCX462V Med en slik: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TFDA9225M12C Hadde blitt sååå fett! Har selv den kombinasjonen, men jeg anbefaler å heller bytte ut Titan-viften med en fra Papst istedet. Papsten er ikke no særlig mer stillegående, men har en mer behagelig lyd. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Har en papst-vifte nuh... den er jo ganske svart og kjedelig da. Men jeg tror jeg skal lakke viftebladene blå Også den nye kjøleren ser jo hvertfall LITT bedre ut. Får den forhåpentligvis snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå