vip Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei Det er på tide å bytte ut den gammle 12 gigen jeg har som master i min pc. Så jeg lurte på om noen kunne komme med noen forslag om hvilken harddisk jeg skal velge??? Har hørt at denne er bra som master disk der jeg skal installere windows, er den det? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Men du får ikke så mye diskplass med en raptor, anbefales hitachi disker som får kjøpt hos psdata.no. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Den er ypperlig som systemdisk. 36 GB er nok til Windows og annen software, hvis du ikke har spesielle behov. Endret 15. mars 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ser at S-ata er option på hovedkortet ditt. Du er sikker på at det er porter for disken før du kjøper den? Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Kjøp heller denne Raptoren, har dobbelt så mye plass og er i tillegg mye mer stillegående Har den selv, og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 74GB'en er bedre enn 36GB'en. Dersom du har råd så kjøp den største. Hvis ikke så gå for den minste. Begge er ypperlige os-disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå