Alte-to Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Noen som vet hva som er galt når harddisk ikke starter og den lager en pipe-sekvens med en egen innebygd høytaler(!) ? Det er en Maxtor DiamondMax Plus 9, 8 MB cache ATA133 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Er det hovedkortet som piper? Har aldri hørt om harddisker som piper... Elkjøp har vel kanskje hevdet at kabinettet er harddisken men Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 hehe! elkjip ja... men, det ER harddisken. jeg trodde ikke mine egne ører heller... Har desverre lånt bort Bluetooth'n , ellers kunne jeg lagt ut lyd'n. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 no har æ dobbeltsjekka... det ER hdd'n som piper. mens det piper så durer det i motorn... men, den klarer ikke og starte INGEN som har hørt om lignende ? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Click of death? jupp! Noen som vet snitt på death-rate'n på denne harddisken da? jeg kjøpte min April 2003. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 da har du vel enda et par tre uker igjen av garantien da, så da burde du fått levert den tilbake så fort som overhodet mulig... Lenke til kommentar
viggo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Akkurat samme skjedde med en kamerat sin DiamondMax 160G. Hørtes ut som en ringetone fra en telefon. Trodde ikke mine egne ører! Han endte opp med garantisak hvor disken måtte byttes. Lenke til kommentar
bentose Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Maxtor sjølv skriv at harddiskane deira ikkje inneheld høgtalarar. Men dersom dykk høyrer at lyden kjem frå harddisken så skal ikkje eg nekte. http://maxtor.custhelp.com/cgi-bin/maxtor....php?p_faqid=481 Maxtor hard drives do not contain audio speakers. Some failure mechanisms may make a regular repeating beep from the computer's internal speaker. This may or not be hard drive related. Check your system documentation for an explanation of system beep codes. If a drive failure is possible, it is always important to make an immediate backup. Bent Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Lyder kan faktisk komme fra andre ting enn en høyttaler... Det er ikke høyttaler i støvsugeren min, men når jeg skrur den på så hører jeg faktisk en eller annen høy lyd Det er nok et lager eller en motor ett sted, eller lese/skrivehodet som skraper *grøss* mot platene... Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 da har du vel enda et par tre uker igjen av garantien da, så da burde du fått levert den tilbake så fort som overhodet mulig... Søkte om retur i natt, ok idag. jeg skal ta opp lyden med KUN hdd, men må hente AT PSU hjemme hos gamlingene. skal poste link strax det er gjort... Forgjævlig og miste 160Gb med ISO og Filmer!!! Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Fikk ny harddisk 5dager etter at jeg sendte den (inkl. lang postgang i nord-trøndelag) Men, lyden av den har jeg på linken... tokk bare litt tid Maxtor lyden! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Fantastisk. Hadde ikke trodd at en disk kunne "spille" sånne sanger.. Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Så det var altså ikke svartrosten du hadde teipet Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 hehe! nope, var ikke no trost nei Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 LOL, tøffeste lyden ever da.. Sånn vil jeg ha og Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 NICE! lol lyd da! enig det høres ut som en mobil som ringer eller får mld. LOL! hahah det er noe av det beste... "Det e noe noe a' det bere!!" jeg har ETT ord... LOL Lenke til kommentar
subw00fer Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hehe, syk lyd. min helt nye Maxtor 120GB DiamondMax begynte å skrape og lage klikkelyder. leverte den over disken på komplett der jeg kjøpte den for to uker siden, ikke hørt et ord siden.. her er tråden forresten; "Harddisken min er loco!" sub Lenke til kommentar
MiF86 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det samme skjedde med min Western 80GB disk. begynte å lage sånne klikke lyder. "Klikk-klakk, klikk...klakk!! KLIKLAKK!" jeg fikk lagd over det meste før den dævva helt, da sendte jeg den inn til komplett og fikk ny ganske fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå