Gå til innhold

polecat.demoted.org

Anbefalte innlegg

Oh, vet var visst  http://www.pc.demoted.org/ du skulle ha feedback på  :p

Var det ikke snakk om å lese hele innlegget her i en annen tråd? ;)

Den er ikke verst den heller, men litt liten skrift. Og det passer ikke med liten skrift, og større skrift på linkene.

Dette er allerede nevnt, skal lage et eget stilark for dette eller lage skalerbar skriftstørrelse.

Og en liten ting, men det er bare personlig smak da, menyen synes jeg det er best og ha på venstre side

Tydeligvis bare din egen mening (det skal være lov), da ingen andre har kommentert det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med hvilken side menyen er på har ikke noe og si, er bare personlig smak :D

Og jeg foreslår at du bruker CSS til siden din, greit og bruke, lett og bruke og passer fint til din side siden du har har en meny slik som du har den, og det med skrift størrelse og farge er greit og ha i CSS :D

Tenshi 8)

Lenke til kommentar
Og jeg foreslår at du bruker CSS til siden din, greit og bruke, lett og bruke og passer fint til din side siden du har har en meny slik som du har den, og det med skrift størrelse og farge er greit og ha i CSS :D

Jeg bruker ikke CSS? :dontgetit:

EDIT; Faktisk er så mye som mulig bygd opp av KUN css på den siden.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

*kremt*

<link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css">

;)

Lenke til kommentar
Kanskje det er på grunn av attituden og bedrevitenheten som bør dempes noen hakk..? ;)

Hmm.... Okey

Skjønner ikke selv hva som er i veien med "attituden" min, men får vel skjerpe meg da :dontgetit:

Så vidt jeg vet har jeg bare svart på innlegg, og en del krittikk mot meg da!

Tenshi :cool:

Lenke til kommentar
Sant nok, men pga siden ikke validerer med taget="_blank" og enden enda ikke har fått orden på javascriptet sitt, får det bli slik inntil jeg finner en fin løsning på akkurat det.

Jeg har det i bakhodet. ;)

For det første så ER det fikset, for det andre så har jeg sagt meg villig til å fikse den versjonen du ikke får til (med alt tullet ditt) og for det tredje så virker ikke det scriptet på annet enn bilder. Så det så

Endret av enden
Lenke til kommentar
Hmm.... Okey

Skjønner ikke selv hva som er i veien med "attituden" min, men får vel skjerpe meg da 

Så vidt jeg vet har jeg bare svart på innlegg, og en del krittikk mot meg da!

Tenshi 

Du har svart på innlegg med regelrett spam, krydderskinke, søppel, kall det hva du vil. innlegg som:

47_47.gif

og...

Weee, 1 som ikke hater meg.

Må jo være min lykkedag.

Tenshi  :p

Gjør deg ikke uten videre populær.

EDIT: DA SETTER VI STREK

Ohnoes!!11 Fixed now enden :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Noen som sa "sette strek"?

strek.PNG©PT

:p

...og tenshi: Ingen her hater deg, men jeg mener du bør være litt forsiktig med hva du sier. Det er endel folk her som ikke liker nykommere som er svært høy på pæra. Du sa du hadde drevet med Webdesign i 4 år? Vis meg! PS: Annet enn den moddete PHP-nuken du har... ;)

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Sånn, da har jeg oppdatert profilen min.

Min Hjemmeside

Og for dere som lurer:

1. Designet kan dere ha sett før fordi jeg har utviklet dette designet i sammarbeid med Pitcher.no, som jeg også er admin på.

2. Hvis dere validerer siden min får dere nok mangen feil, men jeg bruker PHP-Nuke, og det er ikke feilfri HTML i det.

Tenshi :cool:

Lenke til kommentar

Vet dere hva? Dette er PoleCat sin tråd om PoleCat sin side.

Og vet dere hva? DEN STYGGE PHPNUKE-TEMPLATEN HAR IKKE EN DRITT HER Å GJØRE!

Og vet dere hva? Jeg foreslår at vi alle trekker stille og rolig ut av tråden (med mindre vi har noe on-topic å si), før HalTan eksploderer i psykotiske anfall med diverse sportsutstyr (les: baseball).

Og vet dere hva? INGEN INGEN INGEN, skal hverken kommentere, svare på eller ignorere dette innlegget.

Forstått? (Retorisk spørsmål, med tanke på at dere ikke skal svare.)

har du noen kommentarer så venter PM'en min på DIN spam.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...