Gå til innhold

polecat.demoted.org

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå fått en del innhold på plass, og endra litt på mouseoverteknikken i menyen (takk til ePsiLON47), den bugger enda litt, men iallefall på en bedre måte.

Om dere finner skrivefeil o.l. er det greit om jeg får beskjed. :blush:

Andre feilrapporteringer tas imot med takk. (artikkelsidene SKAL være anderledes)

pc.demoted.org :thumbup:

Lenke til kommentar

Leifeskriv nr. 1:

My work

My online webdesign portofolio can ble located at demoted.org and it is basically from there I get resquests for webdesign.

Leifeskriv nr. 2:

My work

I concider myself a designer which works for the fun of it, and if there is project avalable I am interested in, I'll might just do it for free.

Leifeskriv nr. 3:

My work

I concider myself a designer which works for the fun of it, and if there is project avalable I am interested in, I'll might just do it for free.

Dette ble jo meget bra, PC!! :w00t:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
@ Smidtiboi: Fordi de skal være dynamiske og jeg ikke helt fikk det til med baklyset. Kall det heller giddaløshet fra meg. :p

okei, ville jo tatt seg best ut om de holdt samme stilen, men det løsningen du bruker nå funker den og :)

Lenke til kommentar
Fin side, men jeg synes at linken f.eks på webdesign siden din, skal åpnes i nye vindu, eller pga at det er bilder, at du har en tilbake knapp. Eller?

Sant nok, men pga siden ikke validerer med taget="_blank" og enden enda ikke har fått orden på javascriptet sitt, får det bli slik inntil jeg finner en fin løsning på akkurat det.

Jeg har det i bakhodet. ;)

Lenke til kommentar

Oh, vet var visst http://www.pc.demoted.org/ du skulle ha feedback på :p

Den er ikke verst den heller, men litt liten skrift. Og det passer ikke med liten skrift, og større skrift på linkene.

Og en liten ting, men det er bare personlig smak da, menyen synes jeg det er best og ha på venstre side :D

Tenshi :cool:`

EDIT: Mitt inlegg nr 50, hehe

Endret av Tenshi
Lenke til kommentar
Btw: "W0wWWww!!!1 50?!?!111! KEKEKEKEKKE ^__^"

Alle må begynne ett sted da, du hadde 50 inlegg en gang i tiden du og da.

Men det ser ikke ut til at folk vil ha meg her, så det blir sikkert ikke mangen flere innlegg, er dere happy nå?

Tenshi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...