Smidt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 verry naice! -er sommerfuglen hjemmelaget? mouseoveren.. hadde håper på noe schtilig der, synes den ble litt for anonym og standard kanskje. ellers ikke noe negativt å komme med. siden bør absolutt ikke midtstilles som det ble nevnt litt lengre oppe. vurdering, 5/6 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) -er sommerfuglen hjemmelaget? Delvis. As in eget bilde som er modifisert. mouseoveren.. hadde håper på noe schtilig der, synes den ble litt for anonym og standard kanskje. Jepp, kan være enig der. Men på den andre siden bør den kanskje ikke gjøre for mye utav seg heller. Takker for tilbakemelding! Endret 15. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jepp, kan være enig der. Men på den andre siden bør den kanskje ikke gjøre for mye utav seg heller. Takker for tilbakemelding! joda, er gjerne best å kjøre en sikker linje til å begynne med for så å kanskje endre litt når folket er klart et godt stykke arbeid, virker som om du har fått bra roen på css'en Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 et godt stykke arbeid, virker som om du har fått bra roen på css'en Word..! CSS råkker jo da.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 joda, er gjerne best å kjøre en sikker linje til å begynne med for så å kanskje endre litt når folket er klart et godt stykke arbeid, virker som om du har fått bra roen på css'en Godt poeng. Roen og roen... Har jo fått hjelp til en del ting da. Men slikt lærer man fort av, iallefall med de læremestrene jeg har hatt. Så det kommer seg. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Når jeg nevnte å midtstille, glemte jeg av en eller annen grunn å si vertikalt. Tenkte du kunne ha siden sånn som den var, men flytte innholdet og menyen litt ned. Synes den nye (der du justerte grafikken t.v ned) ble litt for venstre-bunn.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Når jeg nevnte å midtstille, glemte jeg av en eller annen grunn å si vertikalt. Tenkte du kunne ha siden sånn som den var, men flytte innholdet og menyen litt ned. Synes den nye (der du justerte grafikken t.v ned) ble litt for venstre-bunn.. Dette kommer alt an på oppløsninger. Den er optimalisert for 1280x1024 (som alle burde ha pr. dags dato ), og var i UTGANGSPUNKTET midstilt vertikalt. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Skjermen min klarer nok ikke mer enn 75hz i 1280x1024... Du kunne jo lagd en side for hver oppløsning, og en index side hvor man valgte sin prefererte oppløsning Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Du kunne jo lagd en side for hver oppløsning, og en index side hvor man valgte sin prefererte oppløsning Jodajoda, men det skulle vel stengt tatt ikke være nødvendig. Tipper jeg skrumper den som allerede er der litt inn, slik at den passer bedre til 1024x768 også, så får de med 800x600 bare ha det så godt. Takker for kritikk btw. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Hehe, ikke noe problem, bare vent til du ser mitt nye design du, da skal du få lov å slakte Jeg tror faktisk jeg har en god ide, men har lite erfaring på webdesign, css og photoshop. Så det blir så som så. Du husker sikkert ikke mitt Übertalente design Det er _forkastet_ det Endret 15. mars 2004 av Jakob Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Rollover er litt buggete i IE 6.0: Vanskelig å lese teksten.. er det ikke litt smør på flesk å ha bold, større skrift og knall gul farge på linkene? Men siden var nais.. 6/6. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) *tørke sikkel av tastaturet* den var jo ganske nudelig da PC... Ein svak sexar fra meg.... Endret 16. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 KJØSS MEG I *****!!! You made me laugh Nydelig design, desverre tror jeg øverste header-teksen var for stor til at ClearType slo inn her men jeg digger fargene, men menyen fortjener en annen skrifttype.. men Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Nice design (som alltid) PC!!! drit digg var det! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Genialt, PC! Simply genious! ++ Må gi litt trekk for sommerfuglen som ikke passet helt inn. Tenker på fokus. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Legge til i listen blant beste design.. den var bare konge. Likte menyen, fargen på linkene. ALT! Nesten, Sommerfugeln stjeler veldig mye oppmerksomhet, men ville bli værre uten den. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Du skal få fem sterke plekter av meg: ++ Endret 16. mars 2004 av Flanger Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Veldig bra jobbet PoleCat, Nice som bestandig Likte farge kombinasjonen veldig godt... Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Den er optimalisert for 1280x1024 (som alle burde ha pr. dags dato ) Skarru ha bank? Hadde det vært noen andre enn deg så skulle du fått deg en overhøvling Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Den er optimalisert for 1280x1024 (som alle burde ha pr. dags dato ) Skarru ha bank? Hadde det vært noen andre enn deg så skulle du fått deg en overhøvling Hehe. Mulig Polert burde skrevet 1280*1024 --> Skjønner ikke folk som enda bruker under 1280*1024.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå