PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg endrer koden nå, slik at fonten blir skalerbar og siden passer til alle oppløsninger. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 PC: Var det du som lagde den CDcoveret til 3PM coveret mitt?Står made by demoted.org... Bare lurer, må legge til credits der... Jepp. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det samme skjer for meg, frem til jeg utvider vinduet max..... har IE og toolbar Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 PC: Var det du som lagde den CDcoveret til 3PM coveret mitt?Står made by demoted.org... Bare lurer, må legge til credits der... Jepp. Oki.... Takk igjen for det. Sorry at jeg glemte at det var deg asså Skal legge til kreditter så fort som jeg sitter på min andre PC med programmene.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Dette va'kje dumt polecat! - Fet mouseover i menyen - Mørke sider er vanligvis dårlige, men dette er unntaket som bekrefter regelen - Savner på en måte en header.. Ser ikke helt hvordan den skal passe inn i designet, men den er allikevel litt tom der oppe - "Navigate:" i menyen sin alt kan du gjerne droppe. - Fatal error i 800x600. Halve toppen av menyen forsvinner. Det MÅ fixes på :| Karakter: 5 av 6 Jam's Endret 15. mars 2004 av Loomy Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 det samme skjer for meg, frem til jeg utvider vinduet max..... har IE og toolbar Trur dette har med at høgde er fastlåst i CSS. Sida blir på ein måte midtstilt vertikalt. Såg ikkje så nøye på CSS koden (er heller ikkje så god på det), men såg mykje "position: absolute".. kan ha noko med dette å gjere... Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Noen gang prøvd å plassere innholdet + navigasjonen midt på sida? Bare in idè, vet ikke om det ville funke... Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Noen gang prøvd å plassere innholdet + navigasjonen midt på sida? Bare in idè, vet ikke om det ville funke... Funker nok ikke på denne siden nei Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det hadde kanskje sett fett ut da ...... *tenke* Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg har også IE og toolbar og ser ikke "home"-teksten skikkelig. Rart, har aldri opplevd dette problemet med andre sider. Har vel noe med at posisjonen til mainframeall er satt som absolute med minusverdi. Dette er vel det eneste jeg kan sette fingeren på. Ser også at den er veldig lite skalerbar. Dette burde absolutt fikses. Tror du bør være litt mer forsiktig med å bruke absolute og manuell posisjonering av lagene. Lag heller et ytterlag som du pososjonerer ut i fra ved hjelp av margin-top etc, uten bruk av position: absolute. Ellers et meget bra design Lenke til kommentar
uranus Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Siden du har toolbar er det nok grunnen til at du ikke ser det bra.... PS: Mitt 900 innlegg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Prøv nå alle sammen! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Ser også at den er veldig lite skalerbar. Vet. Kommer ikke til å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Nå ble det plutselig mye bedre å være IE bruker med toolbar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Skulle hatt en bottom-margin på 20px også, men den vil ikke funke på containeren. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 som en erstatter til den lange brunrøde som egentlig aldri falt i smak (hos noen). Den falt i smak hos meg (må sees i fullt vindu)Gutten min, noen har oppløsning vettu *Savner den firkanten i menyen vi snakket om for å markere aktiv side (ikke det at du har andre sider enn main enda da... *Er spacingen til toppen litt stor? Blir veldig tydelig med større font EDIT: Og man kan ikke endre det selv Firefox, lille venn, firefox Eyeyeyey... Min første manuelle koding sier jeg jo. Låst til px nå men regner med det kommer valg av flere stilark slik at den kan justeres på den måten.Må bare lære det først. Det ordner vi raskt Meget bra, PC, men jeg synes du kunne brukt relative verdier på teksten (em istedenfor px/pt).Har liten hensikt da nettleserstøtte er tilfeldig. Satyrium graver fram en link til deg hvis du spør pent PS: PC: Jeg er enig med deg at liten skrift er finestSjulle ønske folk lærte seg at bruksgodhet teller minst like mye som design, men at det ikke nødvendigvis betyr at man ikke kan ha begge... *Design by Geir kan med fordel være tekst slik at denne kan skaleres sammen med den andre teksten. KKK! Større skrift skal bli! Kvinner, Klær og...? Ku Klux Klan tipper jeg Ellers er det få som lager svarte sider like godt som deg Har tilogmed spandert på meg skikkelige sitater, og det er ikke ofte lenger Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 *Savner den firkanten i menyen vi snakket om for å markere aktiv side (ikke det at du har andre sider enn main enda da... Den ble plutselig helt borte. Neida, den glemte jeg rett og slett. *Er spacingen til toppen litt stor? Blir veldig tydelig med større font Defor skal man bruke den opprinnelige fontstørrelsen. Brukervennlighet, hva er det? *Design by Geir kan med fordel være tekst slik at denne kan skaleres sammen med den andre teksten. Muligmullig © Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 *Savner den firkanten i menyen vi snakket om for å markere aktiv side (ikke det at du har andre sider enn main enda da... Den ble plutselig helt borte. Neida, den glemte jeg rett og slett. *Er spacingen til toppen litt stor? Blir veldig tydelig med større font Defor skal man bruke den opprinnelige fontstørrelsen. Brukervennlighet, hva er det? *Design by Geir kan med fordel være tekst slik at denne kan skaleres sammen med den andre teksten. Muligmullig © Muligmulig har jeg brukt i mange år, så der nekter jeg å godkjenne copyrighten din *løper ned til patentkontoret* Spacingen var unormalt stor med opprinnelig fontstorleik og... (Ikke det at det er noe som heter opprinnelig i mozilla) Uansett var den teit uansett hva jeg gjorde... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Spacingen var unormalt stor med opprinnelig fontstorleik og... (Ikke det at det er noe som heter opprinnelig i mozilla) Uansett var den teit uansett hva jeg gjorde... Jepp. Dette er pga av dumme (sa jeg det?) Mozilla, som gjør ettellerannet pga padding/margin. Har sett på saken, men ikke funnet utav det. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har ikkje lagt merke til det før, men dette er den beste headerlause sida eg har sett! (ikkje at det er nødvendig her heller...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå