ATi-Radeon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 når jeg skal update kommer det bare "steam is temporarly unaivailbile, please try later " jeg har prøvd flere ganger :/ hva skal jeg gjøre? Blir desp Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Akkurat det vi trengte, enda en Steamprob-tråd. Prøv og slett clientregistry.blob i Steam-mappa og start steam på nytt. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 når jeg skal update kommer det bare "steam is temporarly unaivailbile, please try later " jeg har prøvd flere ganger :/ hva skal jeg gjøre? Blir desp Altså: "steam is temporarly unaivailbile, please try later" "steam is temporarly unaivailbile, [/b]please try later" Du trenger vel ikke hjelp til å spise også. I alle fall, nok spydigheter: Du kan jo gjøre som niXon^^ sa, eller så kan du vente. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Akkurat det vi trengte, enda en Steamprob-tråd. Prøv og slett clientregistry.blob i Steam-mappa og start steam på nytt. Ok, begynner å forstå deg niXon^^. Blir litt for mange tråder om nesten akkurat det samme nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå