Gå til innhold

er dette en bra vannkjøling

serok

Anbefalte innlegg

jeg har klokket lit men er blit gal av viftestøy og varme. lurte på om dette settet er bra nok til meg.

ser at det mangler radiator men der har jeg tenkt å bruke varmeaperatregister fra en bil.

er det noe anet jeg mangler ?

skal kjøpe en stille vifte.

AMD Pro WaterKit

Komplett Vannkjølingssett for AMD, 10mm, Sicce Nova Pumpe (under water motor, 220V/10W, 200-800 1/h), ProFix3 (CPU holder), Cu Shim, 10/12, 6mm pvc-slange 4m + 2 stk. slangeklemmer (radiator medfølger ikke).

http://www.3dfxcool.no/

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-24 15:31, serok skrev:

jeg har klokket lit men er blit gal av viftestøy og varme. lurte på om dette settet er bra nok til meg.

ser at det mangler radiator men der har jeg tenkt å bruke varmeaperatregister fra en bil.

er det noe anet jeg mangler ?

skal kjøpe en stille vifte.

AMD Pro WaterKit

Komplett Vannkjølingssett for AMD, 10mm, Sicce Nova Pumpe (under water motor, 220V/10W, 200-800 1/h), ProFix3 (CPU holder), Cu Shim, 10/12, 6mm pvc-slange 4m + 2 stk. slangeklemmer (radiator medfølger ikke).

på forhånd takk

Det bør gjøre susen ja! AMD Pro WaterKit gjør det jo svært bra i de testene jeg har lest.

Men husk at du også behøver en vifte på radiatoren! Anbefaler en 120x120x38mm 230v vifte, som du greit kan regulere med en vanlig glødelampedimmer. Min egen vifte på samme størrelse går nærmest lydløst på 15-1600 omdr. Gled deg! :smile:

Lenke til kommentar

takker for fin respons.

har nå bestilt settet. må på hugeren nå og hente radiator.

må vell sette meg i tenkeboksen og finne på noe lurt.

tror kanskje jeg skal ha vannkjøling i strømforsyninga og. trenger sikker ikke så masse.

får sattse på noen ghz til etter hvert nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...