Semikolon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 hei! er dette en bra laptop til en tiende klassing med snitt intekt på 1000 kroner i månen? har kraftig stasjoner, så det blir nok ikkje brukt til ant enn skulearbeid og programmering (web).. vertfall ikkje nåke kraftige oppgaver som krever både ditt og datt.. har ikkje råd til nåke dyrare enn 10000.. da må eg til gamlingane å be, og det trur ikkje eg det kommer nåke ut av.. denne er på tilbud og på komplett.no denne veka.. 8995+frakt + 419 kroner for ei extra 256mb brikke og 826 extra for ei 512 brikke Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Den holder massevis til ditt formål, som er skolearbeid osv. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 oki.. er det mulig å sjå filmar og høre på musikk? stiller ikkje så veldig store krav til kvaliteten, men det må vere sånn at eg ser og hører kva som skjer Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jepp, du har alle de mulighetene. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 kult.. takk for hjelpa viss ingen har nåken veldig negative kommentarar, blir det nok til at eg kjøper denne.. viss eg får skrapa ihop nåke peng Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Husk at det er ukens tilbud da. Den kommer nok til å gå opp i pris neste uke. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 ja! så negative kommentarar må komme fort viss det er nåken!! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det eneste negative med maskinen er at den har integrert skjermkort, noe som rett og slett er elendig i spill, men siden du har stasjonær til dette, og ikke har tenkt å spille med den bærbare, så virker dette som en meget bra bærbar til en veldig billig penge. Det er et veldig stort pluss at den har "mobile" prossessor, siden dette lager mindre varme, noe som fører til mindre støy og mer batteritid. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 har som sagt kraftig stasjonær til spilling ja, som skjer heller sjeldent.. den er jo ganske bra til det eg skal bruke berbaren til og, men den står "faststøpt" på rommet, så eg må jo sitte der døgnet rundt.. kjedeli.. men f, satt ista og såg litt rundt omkring, men fant ikkje nåke vetigt under 10k, åså plutselig fekk eg denne ukens tilbud eposten fra komplett *lykke* å der var denne.. så håpar dette er bra i forhold til prisen! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Men hva med denne: http://www.zepto.no/default.aspx?side=tilpass.ascx&Id=2010 Virker som en bedre løsning spør du meg. Den veier dessuten bare 2,5kg mot de 3,2kg fujitsuen veier. Dessuten har den raskere prossesor så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 dennis88: takk for forslaget, men sorry.. likte ikkje den så godt.. Lenke til kommentar
caza Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Har netopp bestilt denne maskina til fattern. Han har lenge vært misunnelig på min Dell 500m. Ville ha den kjapt så jeg bestilte FJ på komplett.no ->ukens tilbud. Oppgraderte den til 512ram.Kjøpte til en trådløs Labtec mini mouse - optisk og ei bærevaske. Tot 10200,- Kjøper i tilegg gjennom firma så trekk fra ca 2500,-mva blir da kr 7700,- Lenke til kommentar
chris_andre Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har en pc jeg skal selge! Det er en Fijutsi Siemens Amilo D8820, med Pentium 4 2,5Ghz, 256MB ram, 60GB harddisk og Ati Radeon 9000 med 64 MB. Denne er veldig tøff, det er en skrivebordserstatter og den fikk 9/10 poeng av www.barbara.no Da kan du spille litt med den å Jeg har vært VELDI fornøyd med den, har hatt den i litt over et halvt år. Se på nettet for mer info.... Mvh cas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå