Disengage Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 vet du hvordan program jeg kan bruke til å hente inn bilder fra et litt eldre digi foto kamera? ikke usb, men sånn skriver kabel sak... Et av de kameraene med "større" minnekort hvis det sier noen noe.. takker for all hjelp Lenke til kommentar
andreash Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hva slags kamera er dette da? Canon ION eller noe sånt eller? Lenke til kommentar
F828 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det er kanskje en kabel til com-porten din? I såfall er det mulig du må ha et spesialprogram tilpasset det spesifike kameraet du har. Sikkert ikke dumt å fortelle hvilke merke det er snakk om. F828 Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ta heller ut minnekortet fra kameraet og bruk rask minnekortleser. Dette er en mye raskere måte å overføre bildene på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har også et gammelt et, kodak dc3200. Det har COM port overføring, og jeg må bruke et program som var med. Men det er utrolig tregt, bruker opp til ett minutt pr bilde (!) så jeg har bestilt minnekortleser/skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå