SuperJan Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Visste ikke hvor jeg skulle post'e denne, så håper det er greit her. Det kommer en rar pipe lyd fra pc'en, når jeg spiller. Den har ikke ett mønster, den bare piper. Har koblet ut PC Speaker'n, så kan ikke være den. Det irriterer meg veldig. Skjønner ikke hva det er. Har ikke vært sånn før, tror jeg.. Håper noen kan hjelpe. MVH, Jan-Sølve Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Heisan! Jeg har samme problemet når jeg spiller og det er tastaturet som ikke takler at jeg holder inne for mange taster samtidig Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 noen hovedkort har innebygget høyttaler (rund svart dings med hull i midten, 2 cm diameter og 1,5-2cm høy) Lenke til kommentar
TAS Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 hvis du trykker på for mange taster samtidig vil du få piping."Stickykeys". Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, litt dumt av meg å glemme det. Men det er ikke tastaturet. Er ikke borti en knapp skjønner du.. Men er det mulighet for å slå av den Speaker'n på hovedkortet? Har et ASUS P4S8X. Takk for svar så langt. Lenke til kommentar
onkelkåre Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Du kan evt. bare dra ut pinnen som aktiverer høytaleren på hovedkortet. Ellers må du bare passe på å ikke holde inne mer enn 3 (er det vanligste) taster samtidig Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 "onkelkåre" Hvis du mente den høytalleren som sitter i kabinettet, som man kobler på hovedkortet, har jeg allerede fjernet den. Les over.... Men hvis du ikke mente den, så kan jeg ikke skjønne hva du mener. Ser ingen andre kabler som kan ha no sammenheng med "hovedkort speaker'n". Jaja, flere forslag? Sleng det ut MVH, Janse. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) hmm er ikke d at d blir for varmt i kabbisen da? lissom hovedkortet som prøver å si deg noe? jeg aner ikke! H2H Edit: innlegg 100!!!! Endret 15. mars 2004 av H2H Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 hmm er ikke d at d blir for varmt i kabbisen da? lissom hovedkortet som prøver å si deg noe? jeg aner ikke! Enig, mange vifter (mest titan vifter) har innebygd alarm, hvis vifta fusker, kan det hende alarmen piper... Bare gjetter, jeg og... Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Nei, er nok ikke det. Har 4 kabinett vifter, og alle suser og går. Er litt kjipt med den lyden, orker liksom ikke så spille.. Heh.. Jaja.. Mer forslag? Kom kom.. Janse Lenke til kommentar
H2H Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 har sjekket tempen? kan jo vere di viftene dine rett og slett ikke flytter varmen noe sted... Lenke til kommentar
allvis Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Kjører du harwaremonitor, kan denne balnde seg innn, ved høy temp, kontoller instillingene på denn. for gammel bios, kan også gi lignende problem, også lyddrivere. Virusbeskyttelse på hk, kan også konflikte med enkelte program, oppdater bios. Feil innstillt bios kan også være årsaken. LAST FAILSAFE INSTILLINGER. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå