svas Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Skal overlevere en Dell Latitude D505 til min mor på onsdag. I den forbindelse vil jeg være sikker på at DVDspilleren som følger med den er sonefri. Noen som kan hjelpe meg om den er det eller ikke og evt hvordan jeg kan gjøre den sonefri? Spilleren er en Combodrive, altså en DVDspiller med cd-brenner. Gikk inn i Enhetsbehandling på maskinen og fant ut at spilleren heter dette: HL-DT-ST RW/DVD GCC-4241N Endret 15. mars 2004 av svas Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Søk på google eller du kan bruke programmet anydvd. Lenke til kommentar
akerman Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Eller RegionFree http://club.cdfreaks.com/showthread/t-77037.html Lenke til kommentar
svas Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 anydvd. Må jeg begynne å bruke dette (eller andre programmer) før jeg har brukt opp de 5 gangene man kan svitsje mellom ulike soner? Eller kan jeg bruke opp de 5 gangene for så å innstallere et slikt program (feks AnyDVD) og så spille videre med de DVDene jeg vil? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Det har ingenting å si om du har brukt opp antall ganger eller ikke. Bare installer og du kan se på filmer fra alle soner. Jeg bruker sjøl anydvd. Har også hack til hitachi spilleren som er i min bærbare. Den nullstiller telleren når jeg ber den om det. Men jeg anbefaler anydvd, da slipper du å bytte soner. Bare putt inn en dvd og nyt filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå