Thombr86 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har vært inne på Microplex og sett på innkommende, og der så jeg en Plasmakule! Og en slik en har jeg ønska meg siden jeg var 12 år! Men den de selger på microplex er av heller luguber kvalitet, noe man ser på prisen! Her er noen Proffe plasmakuler! Men de ble litt dyre igjen, pluss at det er mye i frakt! Og da er vi oppe i 4000kr ca. og det blir litt drygt synes jeg, så derfor lurte jeg på om noen av dere vet av butikker i Steinkjer, Oslo eller Trondheim som selger slike, som ligger på 600-1200kr, som er av god kvalitet, og har en diameter på 15-20cm. Den bør være beregnet på "stuebruk", altså ha vanlig støpsel, 230V. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Lampebutikker har sånne..de fleste av dem that is... Endret 16. mars 2004 av lodott Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 hmmm, har ikke sett noen på lampehuset... Men det er vel mulig at de har det på en av de andre lampehuset-butikkene, meld fra hvis noen ser det! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har sett sånne på Europris. Vet ikkenoe om kvaliteten, da. Men de var billige.. Lenke til kommentar
Ola-Nor Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ja lampebutikker pleier å slike, husker rett etter nyttår så hadde A-møbler i oslo slike til 99 kroner. Har en hjemme, men finner ikke noe målebånd så jeg får ikke målt eksakt omkrets. Tipper på at den har mellom 12 og 15 cm i diameter. Jeg vet ikke om dette var noe de skulle selge fast eller om det var ett partisalg though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå