Adrgha Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Jada, fikk min mobile barton for noen dager siden, og begynte å klokke. Etter en stund, med stadig høyere vcore, så ser jeg at 12v railen begynner å synke mer og mer. Den er langt fra stabil, og hopper opp og ned. Dette har igjen innvirkning på vcore, som blir ganske ustabil. Spenningen dipper nedi 11.5v til tider. Den fungerte greit nok på min gamle barton 2500, som jeg kjørte på 1.95vcore, men denne nye chippen med mye høyere frekvens etter hvert, ser ut til å bli for mye for den. Så, jeg fant ut at det var på tide å skifte ut min trofaste cheiftec 360w forsyning. Jeg falt litt for denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIST550ADP Noen sier at den er laget av de samme som lager Antec's PSUer, stemmer dette? Duger denne nogenlunde til det jeg har planer om å bruke den til? Endret 15. mars 2004 av Pennywise Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Hm, vel vel, der var den bestilt uansett Fant ut at den var laget av CWT, som også lager PSUer for Antec, så jeg går ut i fra at dette er "the real deal", kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå