cyberic Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 I nettbutikken til Digital Impuls Oslo er det mulig å kjøpe Elitegroup G551 med de to harddiskhastighetene 5400 rpm og 7200 rpm. På Elitegroup sin egen hjemmeside ECS Elitegroup fremgår det at Laptopen G551 kun selges med hardiskhastigeter opp til 5400 rpm. Hva betyr dette? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Da monterer vel Digital Impuls disse harddiskene selv..... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 at de kan sette i en raskere harddisk for deg Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 eller så enkelt som tyrkleif i tankeløyse.. send en epost til digital impuls, dei er dei einaste som kan svare med ~100% sikkerheit.. Lenke til kommentar
cyberic Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Av dyrekjøpt erfaring stoler jeg ikke 100 % på kundebehandlere i datanæringen Semikolon, derfor lufter jeg spørsmålet i dette forumet først. Endret 15. mars 2004 av cyberic Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Digital Impuls setter selv inn harddisk, cpu og ram. De kan derfor mikse å trikse som de vil. (det var det jeg selv fikk som svar da jeg var i butikken og spurte) off topic: Velkommen til forumet. Endret 15. mars 2004 av It's me Lenke til kommentar
Templar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Dem bare hiver in en HD for deg.. ikke noet problem. Angåene service i databutikker.. har jobbet sjølf i butikk og på en ISP.. minnebrikker ble behandlet som lego brikker.. bare slengt hoyre venstre.. da en kunde kjøpte brikke hentet salgsmannen bare brikken i en open eske, uten noen beskyttelse eller noet, kanskje i fleece eller ull genser LOL, plokket upp brikket og satt den i en static brikke.. Så måtte kunden vente en uke mens de "proffene" sjekker brikken hvis kunde kom til bake og dingsen funkerte ikke.. Mener sjølf at 50% av fleste databyggere i dag kanskje behandler utstyret ikke akkurat bra men dårligere kan det være i butikken. Den andre 50% er forsiktig og kobler seg til jord i steden for at kaste statik terningen. PS. for du kritiserer min norsk da vil jeg sie, jeg er ikke fra Norge, kommer fra en gammel norsk kolonnie. Simon Endret 15. mars 2004 av Templar Lenke til kommentar
cyberic Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Takk for grei info alle som bidro* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå